2022. február 12., szombat

Van kedvetek ünnepelni?

Ha igazán alaposan belegondolunk, akkor szerintem elég sok alkalmat lehet találni az ünneplésre.

Várjatok! Most elgondolkodtam. Mindig alkalmat kell keresnünk az ünneplésre? Miért? Miért nem lehet maga az élet egy folyamatos ünneplés? Ha mindig találnák valamit, ami miatt ünnepelhetnénk. Bármilyen apróságot. Akkor nem kéne mindig az ünnepnapra várni, hogy az olyan különlegesség tegye az életünket. Ünnepeljünk!

Nekem is van egy kifejezetten különleges ünnepelni valóm. Február 11. Ez a hozzá köthető dátum.

Sok év küzdelem, szó szerint küzdelem után tizennégy éve ezen a napon végre visszakaptam az én csodálatos lánykámat. Ha kíváncsiak vagytok az egész történetre, akkor tudom ajánlani a könyvemet elolvasásra. Csak szólj, ha kell egy példány!😉😍


Arról a napról nem akarok írni. A lényeg, hogy küzdelmes volt az a nap is, de a vége az lett, hogy a lányommal mehettem haza. Aki azóta felnőtt és gyönyörű és okos nő lett belőle. Önálló életet él és egyetemre jár. Boldog párkapcsolatban él. Nagyon sok barátja van. Nyitott a világra és nagyon segítőkész.

Olyan sok jót el tudnék róla mondani, de ez itt nem egy bemutató.😊

Csak azt akartam, hogy tudjátok, minden nehézségünk ellenére milyen csodálatos ember lett belőle és én mennyire szeretem őt és mennyire büszke vagyok rá. 💜💛💚💙💗💖💕💓💝💞💞💞😘😘😘

Tegnap tehát ünnepeltünk. Bejött hozzám a munkahelyemre, beszélgettünk, még a végén segített is, utána pedig közös vacsora, vásárlás, csajos program.😃

Életem, tudd, hogy nagyon szeretlek és örülök, hogy Te vagy a lányom!💗💗💗

Ez a kép tavaly készült rólunk. Megbeszéltük a találkozót és amikor megláttuk egymást, teljesen meg voltunk döbbenve, mennyire összeöltöztünk. 😀😀😍💞

Keressetek ünnepelni valókat az életetekben! Éljetek csodásan!

Ölelééés és puszi mindenkinek 😉😘😘😘💗


3 megjegyzés:

Zefi írta...

Én is téged anya❣❣

értékes vagy írta...

❤️🙏🏻👏🏼

Georgina :) írta...

Köszönöm :)