2019. október 20., vasárnap

Dicséretet kaptam :)

Olyan sok jó dolog történik velem mostanában. Tényleg. 😍

Az egyik ilyen a múlt hét pénteki piacon történt meg velem.
Nagyon sokan ismernek már engem is. Mikor meglátnak, ők is mosolyognak és köszönnek nekem. Ha nem vagyok, akkor következő alkalommal megjegyzik, hogy hiányoltak. Az ilyenek nagyon jólesnek.

Nos, péntek. Van egy hölgy vásárlóm, aki már vett tőlem szenes szappant a kamasz fiának. Most is közeledett felém, köszöntünk egymásnak és oda is jött az asztalomhoz. Észrevette a könyvemet.
- Ezt te írtad? - kérdezte tőlem csodálkozva.
- Igen - válaszoltam mosolyogva.
- Na, akkor mindjárt jövök - felelt szintén mosolyogva.
- Várlak.

Majd elment, hogy vásároljon még valamit.
Néhány perc múlva mosolyogva és lelkesen jött felém.
- Szereztem rá pénzt - mondja.
- Jaj, de jó! - válaszoltam mosolyogva. - Érdemes elolvasni a hátulját meg a tartalomjegyzéket.
- Mindig úgy ragyogsz itt, úgyhogy nem is kell elolvasnom, hogy tudjam, jó könyv és biztos van benne olyan, ami nekem is hasznos - kaptam tőle ezt a hatalmas dicséretet.
Hát Én annyira, de annyira örültem ennek. Tudják, látják, hogy mindig mosolygok és igyekszem ragyogni, de hogy valaki ezt így mondja is! Fantasztikus érzés volt. 😊😇
Úgyhogy köszönöm újra ezt a bókot.

Imádom az ilyen pillanatokat. Az őszinte mosolyokat, a szívből jövő örvendezéseket, lelkesedéseket. Ezekért érdemes minden nap felkelni és csinálni, amit az ember szívvel-lélekkel csinál. 💗💗

Kívánom, hogy mindenkinek legyen tele minden napja mosolyokkal, örömökkel, kedvességekkel!
Pussszzzantáááás 😌💋

Nincsenek megjegyzések: