2019. október 21., hétfő

Függőség :)

Bevallom. Függő lettem. 😢
Igazán nem tehetek róla. Nem Én vagyok a hibás. Az a fránya cikk az, amit olvastam.

Néhány nappal ezelőtt olvastam egy cikket a cayenne borsról. Ami igazából nem is bors, hanem egy csilifajta. Nagyon sok jó dolgot írtak róla. Én meg, miért is ne? Hát akkor fogyasszunk egy kis cayenne borsot!
De nem ám csak úgy az ételbe teszem! Olyan őrült ötletem támadt, hogy beleteszem a kávémba. Szerintem is. 😉
Mostanában úgyis szoktam a kávémba fahéjat tenni. Egy kis csípős még mit számít?

Én nem rendes főzős kávét iszom, csak olyan 3 az 1-ben fajtát. Ezt a csészébe öntöm, hozzá egy kis fahéj meg most már egy kis cayenne bors. Jól összekeverem, aztán jöhet rá a forróvíz meg mostanában egy kis mandulatej. Nem vagyok az a fajta, aki nagyon rajong a csípősért. De így ez a keverék annyira "bejött" nekem, hogy nem is a kávé miatt iszom meg naponta több kávét, hanem a kis csípőssége meg az íze miatt. Mert a fahéj is nagyon finom, de hozzá ez a kis pikáns íz! Hát nem tudom.... Nekem nagyon ízlik. 😊😍
Ha van kedvetek, próbáljátok ki! És tényleg elég egy kis fűszer, hogy érezni lehessen a kávéban. 😌 

Szörnyű, hogy milyen könnyen függő tud lenni az ember! 😉😂😂

Nincsenek megjegyzések: