2020. április 13., hétfő

Valami újat írok 😊

Kedveseim! Muszáj elmesélnem nektek valamit. 😁
Van nekem egy nagyon kedves barátnőm. Nem árulom el a nevét. Ő is szeret írogatni. Persze még mindig csak az asztalfióknak ír. Próbálom kicsit nyúzni, hogy írjon, hogy minél előbb könyv legyen belőle. Mert persze azt szeretne. Szóval egyre csak nyúzom. Egész jól bírja, mert mint mondta, kell neki a hátsón rúgás. Mert írni azt szeret, csak nem mindig akar vagy tud időt szakítani rá.
Kíváncsiak vagytok, hogy miket ír? Én is! 🤣🤣🤣 Mert azt várom, hogy az épp aktuális írását elküldje nekem. Nos, amúgy romantikus-erotikus szösszeneteket ír. 😎 Én nagyon bírom a stílusát meg az írásait is. Jó olvasni őket. És képzeljétek el…! Igen, el is lehet közben képzelni. 🤔🤔
Noszogatom, noszogatom, hogy írjon. Most is napok óta csücsül egy írásán, amit már nagyon várok. Nagyon akarnám már olvasni. Nem fogjátok elhinni, hogy közben mi történt velem. Annyira akartam olvasni valami jó kis mások által írt sztorit, hogy hirtelen ihletet kaptam és elkezdtem én is írni egyet. 🤤🤤 Csak hogy legyen mit végre olvasnom. Valami újat. Gondolhatjátok, hogy teljesen meg voltam lepődve, hogy én nekiálltam egy másfajta könyvet megírni. Eddig úgy gondoltam, hogy valahogy hiába van tök jó fantáziám, valahogy nem tudok kitalált történeteket írni.
És most! Nézzenek oda! Hova? 😂😂 Már megírtam ebből az új könyvemből 53 oldalt. Gépelem természetesen, mert úgy sokkal gyorsabban le tudom írni a jövő gondolatokat. Azt hiszem, én vagyok az, aki a legnagyobb hátast dobta, vagyis aki a legjobban meg van lepődve magamon. 😲😲😲
Aztán valahogy csak nem akar rövid lenni a sztori. Még szövődik, még íródik. Ki tudja, mi lesz belőle?! 😜
Ja, érdekel, hogy miről is írok? Hát most nem fogom elmesélni a sztorit. Annyit azonban megírhatok, hogy ez inkább egy romantikus történet lesz. Nem csupa mézes-mázos csöpögős sztori, de nem is akarok elmenni az erotika birodalomba még annyira nagyon. Talán majd egyszer. Ki tudja?
Egyelőre az is nagy dolog tőlem, hogy ilyet írok. De imádom. A sztorit is meg az írását is. Úgyhogy már kissé elültem a hátsómat. De annyira nehéz felállni és abbahagyni az írást, amikor úgy kikívánkoznak belőlem azok a mondatok. 💻
No, megyek is vissza és írom azt. Csak gondoltam, megosztom veletek ezt a jó hírt is. Aki nagyon unatkozik, akár neki is állhat írni. Ki tudja, hátha valami jó sül ki belőle. 😉😉😉

Pusszantás mindenkinek 😘😘😘

Nincsenek megjegyzések: