2020. május 1., péntek

Csupa öröm az élet 😊


Már napok óta készülök megírni nektek ezt a cikket. El akarom mesélni, hogy milyen örömteli dolgok értek engem az elmúlt egy hétben nagyjából. 😀
Mert mindig van minek örülni. Velem mindig történik valami jó. Gondolhatnák sokan, hogy biztosan szerencsés vagyok. Részben igazuk van. Szerencsés vagyok, hogy sok jó embert ismerek. De ahhoz, hogy az emberrel jó dolgok történjenek, saját magának is olyanná kell válnia, aki vonzza a jó dolgokat. Kell a pozitív gondolkodás, beállítottság, kedvesség és persze az elmaradhatatlan mosoly és jókedv. Mert bizony, ezekben a mai nehéz időkben muszáj ezeket megőriznünk, sőt, inkább erősítenünk magunkban. 😍 Ezek át tudnak segíteni a nehézségeken. Nehogy azt higgyétek, hogy nekem minden csupa tejszínhab! Nem bizony! De nem a dolgok rossz oldalát nézem, hanem igyekszem megtalálni a a jót. 😍

Nos, ezek után elmesélem, hogy mennyi minden jó történt velem. 
Kezdem ott, hogy az egyik munkámban megbecsülésként a fizetésemen felül kaptam egy nagy tábla húsos szalonnát. Ajándékba. Ami, lássuk be, nem olyan olcsó. Amúgy nagyon finom. Nyami... 🥓
Aznap később egy kedves ismerősöm fagyizni hívott meg. 🍦
Meg egész nap a piacon nagyon sok embertől kaptam bókot, dicséretet. 🍹💐
Van, aki azt mondja, attól jobb lett a napja, hogy látott engem, beszélgetett velem. Hát ez! Mit is mondjak? Nekem is felemelő, mikor valakire ilyen hatással vagyok. 💜
A mai napon is sok vásárlóm megdicsérte a csinosságom. És képzeljétek, egy hölgy még azt is mondta, hogy úgy ragyogok ott.  🌞🌞🌞 Hát nem szívet melengető, amikor valaki ilyen bókokat kap? Dehogynem! Ezek mind hozzátesznek ahhoz, hogy igenis értékes vagyok, igenis jó, hogy ilyen vagyok, amilyen. 😇💗
Amúgy az utcán is simán hangosan megdicsérnek. Szerencsére, én még nem találkoztam olyan emberrel, aki úgymond beszólt volna. Inkább tényleg megdicsérnek, milyen szép vagyok, milyen csinos vagyok. 👗👠
Hogy őszinte legyek, régen ezt el sem tudtam volna képzelni. Mármint, hogy ilyeneket mondjanak nekem. Most meg csak úgy dúskálok az ilyenekben. És imádom! 😉
Sok emberrel beszélgetek, ismerkedek meg. A másik munkám kapcsán is több embert ismerek már. Jó egy órát kell utaznom oda minden nap, így nem jutok már boltba, ezért ott a környéken vásárolok például zöldséget vagy gyümölcsöt.  🍌🍎🍏🌶🍅🍓Nagyjából egy hete járok egy ilyen standhoz. Két nő az eladó. De a röpke egy hetes ismeretség után már úgy köszönnek el, hogy puszi. És ez annyira jó! Velük is elbeszélgetek. Ők is mesélnek, én is mesélek. Szeretem az ilyen embereket. 💛
Meg most is van egy új ismerősöm, akivel minden nap beszélek. Felhív, mert érdekli, mi van velem. És mindenféléről el tudunk beszélgetni. Őt is nagyon kedvelem. Hiányozna is, ha nem beszélgetnénk. :) Jó érzés, mikor valaki tényleg törődik úgy az emberrel, hogy tudja, érdekelje, mi van a másikkal. Ráadásul még reggelit is vett nekem a múlt pénteken a piacon, nehogy éhes maradjak. És képzeljétek! Nem engedte, hogy kifizessem neki. 🎁🎉
Ott vannak aztán a barátnőim. Egy maroknyi van belőlük, de mind nagyon drága a számomra. Valakivel csak az írogatás van meg. De valakivel bármikor lehet beszélgetni telefonon. Mindig biztatjuk, bátorítjuk vagy éppen segítjük egymást, ahogy tudjuk. 👼💖 Az egyik nagyon drága barátnőm meg olyan finomságokkal lát el engem, hogy azt elmondani sem tudom nektek.  💝💝Pár napja kaptam tőle egy jó nagy darab általa sütött kenyeret, valami isteni finom különleges káposztasalátát, egy nagy adag csírát meg szintén isteni finom lecsót. Annyira, de annyira jólesik nekem ez a fajta gondoskodás! És tényleg nagyon-nagyon finom dolgokat készít. Hetente-kéthetente biztosan meglep néhány finomsággal. 🍞🥗🍰
Néhány nappal ezelőtt pedig sikerült beszélnem egy olyan emberrel, akivel legalább hat éve nem tudtam beszélni. Annak idején bizony megdobogtatta a szívem. A lényeg az, hogy kölcsönösen örültünk egymás jólétének. Ennyi. 😊
A piacon még az is jó, hogy emberek csak azért jönnek oda hozzám, hogy megkérdezzék, mi van velem. Ez annyira fantasztikus! Itt is megvan a kölcsönös érdeklődés és jókívánság. 

Szóval, csüggedésre semmi ok! Akkor is, ha most éppen nehéz valakinek. De ezt a cikket is azért írtam meg, hátha egy kis mosolyt tudtam csalni azoknak az arcára, akik ezt olvassák. 😁😍
Azoknak pedig, akik nekem is hozzátesznek valamilyen módon az életemhez, a mindennapjaimhoz, nagyon szépen köszönöm. Hisz minden ilyen dolog, ilyen találkozás egy valódi kincs, amit megőrizhetünk magunknak. 💎💎💎

Kívánom, hogy mindenkinek legyenek ilyen kincsei. Ha lehet, akkor minél több. Mert ezeket aztán érdemes gyarapítani. 💎💎💎💎💎

Mindenkinek csodaszép napokat kívánok! 👼🌞🌞🌞
Pussszzantáááás 😚😚😚

Nincsenek megjegyzések: