2022. április 6., szerda

Az első évforduló 🥰

Hihetetlen, de már éppen ma egy éve történt megint egy óriási változás az életemben.
Egy évvel ezelőtt, április 6-án, pontosan a húsvét utáni kedden, mikor reggel felkeltem, akkor talált meg hirtelen az a gondolat, hogy a testem nem kér többet húst. Egyszerűen csak azt mondta, hogy nem kell. Emlékszem, még vitába is szálltam vele, hogy hogy képzeli ezt! Persze, majd nem eszem többet húst, mi? Az ki van zárva. Akkor mit fogok enni? Lehet, hogy ezt már írtam. 😀

De tudjátok, ez úgy van, már sokadik tapasztalatból mondom, hogy ha a test mond valamit, akkor bizony hallgatni kell rá. Talán már erről is írtam korábban. Mert amikor a test mondja, nem az elménkkel gondoljuk, akkor az mindig úgy van jól. Mert akkor nem lesznek kellemetlen problémáink, tüneteink. Ha valaki már megtanult figyelni önmagára és a testére, akkor meg fogja tudni különböztetni a teste üzenetét a gondolataitól. Egészen más jellege van a kettőnek. Más érzet van utánuk. Máshogy jelentkeznek. Szóval, mivel a testemre hallgatva tettem le a húst, így nem is hiányzott egyáltalán. Nem kívántam utána már egyszer sem. Gondoltam rá, persze, de eszem ágában sem lett volna megkóstolni. Ráadásul mindenféle tünet nélkül hagytam el. Sóvárgás sem volt. Fokozatosan szinte felszabadult a testem szinte minden téren.
A rá következő egy-két hónapban a számomra utolsó állati termékeket is elhagytam, vagyis a túrót és a natúr joghurtot. Ezekből csak túrókrémet csináltam. A többit már sokkal korábban elhagytam. Egyáltalán nem kívántam egyiket sem.

Ma pedig már ezt tartom életem egyik legjobb történésének. Annyira, de annyira más így az élet! Ja, és amúgy nem vegán vagyok, hanem növényi étrendes. 99 %-ban. Ugyanis mézet eszem. Ez az egyik legegészségesebb táplálék a Földön, nem hiszem, hogy el kéne hagynom. Minden másban viszont növényi az étkezésem. És nem eszem semmiféle húspótlót, sajtpótlót. És nagyon jól érzem magamat a bőrömben. Szebb a bőröm, sokkal energikusabb vagyok, sokkal vidámabb, örömtelibb, könnyebben veszem a dolgokat, a testemet is sokkal könnyedebbnek érzem. Az utóbbi időben meg már rendszeresen edzek is, ami egyszerűen fantasztikus. El nem tudom nektek mondani, mennyire jó érzés. Bár, aki hasonlóan él, az tudja. 😊

Nem beszélek le és rá senkit semmiről, semmire. Mindenki úgy él, ahogy szeretne. Csak elmeséltem nektek a saját sztorimat. Már megint. 😇
Csak mondom, hogy nem lehet éhen halni, sőt! Ugye, annyit lehet enni növényekből, amennyit csak akarsz. És változatosan lehet őket elkészíteni. Még mindig az egyszerű ételek híve vagyok, de olyan finomakat lehet csinálni! 😍😍😍

Nagyon sok irodalom szól erről a táplálkozásról is. Ha valaki úgy érzi, jót tenne neki, olvasson utána. Vagy egyszerűen csak hallgasson a testére, mert a test sohasem hazudik. Mindig tudja, hogy mi a jó neki. 😊

Nekem korábban már voltak olyan időszakok az életemben, amikor húst nem, de más állati terméket fogyasztottam. Nagynéném bölcsen azt mondta, hogy a szervezetem már korábban készült erre az állapotra. És lehet, hogy igaza is van. 😊💗

Az a lényeg, hogy mindannyian vigyázzatok magatokra! 😘

Netes fotó.

Nincsenek megjegyzések: