2022. december 26., hétfő

Karácsonyi köszönet

Igazából én nem szeretem a karácsonyt. Nincs miért szeretnem. Ezt a vásárlási lázat meg különösen ki nem állhatom. Számomra a karácsony nem erről szól. A szeretetről kellene szólnia, az együtt töltött családi időről.

Évek óta nem készülök rá. Nem csinálok nagy főzögetést. Sütögetni amúgy sem nagyon szoktam, esetleg valami egyszerű süteményt. Amióta meg egyedül élek albérletben, azóta semmi ilyesmit nem csinálok. Amikor jön a lányom a párjával, főzünk együtt és az így van jól. Valami egyszerűt készítünk, aztán beszélgetünk. A lényeg, hogy együtt vagyunk.

A többi napon általában egyedül szoktam lenni.

Most szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik ezt a pár napot szebbé és szeretettel telivé tették számomra, hogy ne legyek egyedül.😍😘😘😘

Szombaton itt volt a lányom és a párja. Ettünk egyszerű, de finom ételt. Világbajnok krumplipürét csináltam a vegán rántott karfiol és a nekik készített rántott sajt mellé. Utána pedig társasoztunk. Szóval, nagyon jó kis délután volt.

Vasárnap a nagynénéméknél voltam. Ott is volt együtt főzés, beszélgetés, kávézás. Újév első napján is fogunk találkozni.

A mai napon pedig egy baráti házaspárnál voltam, akiknek nagy a családja. Meghívtak, hogy töltsem velük ezt a napot, ne legyek egyedül. Kávézás, beszélgetés, nevetgélés és kajálás volt itt is.

Mind a három napon kaptam sok-sok szeretetet és törődést. Nagyon jólesett és nagyon szépen köszönöm nektek, hogy ezeken a napokon ott voltam a fontossági listátokon. Ennek a karácsonynak minden napja valóban a szeretetről szólt és ez valóban csodálatos volt. 💝💝💝

Persze mindenkitől kaptam valamit ajándékba. 🎄

Az még hozzá kell tegyem, hogy a hét utolsó munkanapján is sok szeretetet kaptam a vásárlóimtól is, közülük néhányan ajándékkal is megleptek. 💚💚💚

Ahogy egyik drága barátnőmtől is a karácsonyi ölelésen kívül számomra nagyon értékes dolgokat kaptam.💝😍😘

Nagyon, de nagyon köszönöm mindannyiótoknak újra és újra, hogy így szerettek és fontos vagyok nektek, hogy törődtök velem. Én is szeretlek benneteket.💝💜💛💚💙💖💓💗

Az élet minden áldását kívánom nektek! 💖💖💖

Képek az ajándékaimról:

Ezt a fát a boltban én csináltam. Drótos girlandból hajtogattam és a saját díszeimet aggattam rá. Alatta az ajándékok a vásárlóktól vannak. 💝


 Ezeket is a vásárlóimtól kaptam, felnőttektől és gyerekektől. 💝


Ezeket pedig barátnőmtől. 💝






A többi ajándékról nem készítettem fotót, de volt köztük egyszerű háztartási dolog, ami mindig jól jön, mástól még bonbon, ananászlé, csokoládé. 💝💝💝😘😘😘

Nincsenek megjegyzések: