2024. augusztus 4., vasárnap

Úti napló - 10.

 Ez már nem egy nap elmesélése, csupán néhány elmaradt fotó megosztása, amikről írtam ugyan, de még nem mutattam meg őket. Tudom, hogy kíváncsiak vagytok. 😉 Íme!

Az első legyen a kép, amit festettem. Nem művészi alkotás, de nekem tetszik, én szeretem. A címe: Az óceán szíve 💙 A hullámzó óceán van rajta, ha nem felismerhető. No, festeni nem tudok. 😁


 Ez a kép még a kikötőben készült, amikor delfinlesre indultunk és a hajónkra vártunk. Csodálatosan tiszta volt a kikötő vize is. Igen, pózoltam kicsikét, amennyire tudtam. És igen, naciban. 😀 És persze jól beöltözve, mert veszettül sütött a nap.
Ez az a vulkános szappan, amiről már írtam, hogy talán nem fogom elhasználni vagy talán csak a felét. Bizony, olyan fekete szappan. Ezt a duty free-ben vásároltam.
A csodálatos aloe vera krém, amit mindössze 3 euróért lehetett kapni egy drogériaféleségben. 300 ml-es egyébként és nagyon jó szolgálatot tett nekem a leégett bőrömön. Nagyon finom, tiszta illata van. 😍 Mindenhogy nagyon jó krém.
Egy darab hűtőmágnes, amivel, mint szuvenír, megajándékoztam magamat. Ott lent, a déli csücske felé voltunk. Kicsit feljebb, mint az f betű felső része.
Az én varázserőüvegem. Azon a cetlin van rajta az összes szuperdolog, amit a lányok mondtak rólam. Aprócska betűkkel az összeset felírtam a cetlire és így lett belerakva az üvegbe. Az üvegcse amúgy mindössze 6,5 cm magas. 😍
Ezeket a minikagylókat és kagylódarabokat találtam, amiket kisodort a víz. Sajnos, más kagylót nem találtam, pedig úgy szerettem volna hozni valami nagyobban, valami egészet. De ezt sikerült. A kis mütyürkék legalább sértetlenek. 💚
Ezeket a köveket szintén a víz mosta ki magából. Az a nagy darab sötét amúgy sötétzöld színű. Vizesen jobban látszik. Ezt a nagyot azon a partszakaszon találtam, ahol leginkább a szörfösök szoktak hullámlovagolni. Bátor ember, aki ott próbál úszni, és láttunk olyat. 😮 A legalsó pedig egy vulkanikus darab. 😊
Ajándékok nekem. A toll és a két másik szappan. A zöldet azóta már elhasználtam. Hú, valami isteni, tiszta illata volt, csak az a baj, hogy nagyon hamar elfogyott. 😥💖 A toll meg szépen ír. 😊
Ezek nem élő rákok, hanem csak a kiszáradt páncéljuk. Egy kis testvérpár hozta ajándékba Fannynak, így találták őket a parton valahol. Nem is gondoltam volna, hogy ezek így halnak meg, hogy így kiszáradnak. 😯 Érdekes volt látni és érinteni is őket. Nagyon törékenyek. Óvatosan kell velük bánni.
Ez pedig a mi tablóképünk. Az egyik csajszinak eszébe jutott még indulás előtt, hogy egy ilyen kéne csinálni és ott hagyni emlékbe. Mindannyian írtuk a képünk alá pár sort. Felejthetetlen hét volt, az biztos. 😍💜💛💚💙💗💖💝
Úgy mindennel együtt.
 Nos, életre szóló élmény volt minden egyes nap. Nem is igazán akaródzott hazajönni, de muszáj volt.

Remélem, hamarosan újra ott lehetek vagy valahol az óceánparton. 😊😍

Szeretném még egyszer kifejezni a hálámat mindenkinek, akinek része volt az utazásomban. 💗💗💗💗💗 😘


Nincsenek megjegyzések: