2018. július 16., hétfő

Eltűntem!?

Tudom, hogy az utóbbi hetekben kissé eltűntem, de nézzétek ezt el nekem!

Azon igyekszem, hogy a könyv sokakhoz eljusson. Én imádom ezt a könyvet. És mindenki, aki olvassa, csak jó véleménnyel van róla. Úgy érzem, hogy sokakhoz el kell jutnia. Ha más is így érzi, megköszönöm, ha ajánlja a könyvemet az ismerőseinek, barátainak.















Aztán készülök a 15 perc hírnevemre is. :)
Kapok 15 percnyi időt Én is az előadásomra azon a bizonyos szépségversenyen. Ja, lehet, hogy nem mindenki olvassa a fb-ot?
Nos, július 28-án délután lesz a Miss Dundi és Dögös Szépségverseny a Thököly Étteremben. 17 órakor lesz a megnyitó. A beugró 2500 Ft. Akit érdekel az egész rendezvény, az bátran látogasson el oda. A meghirdetett dedikáló Én leszek. Hogy rajtam kívül lesz-e még más könyvvel, azt nem tudom.
Viszem egyébként a szappankáimat is. :)

Szóval, a 15 perc hírnevem. A könyvemhez kapcsolódóan tartok egy előadást az önszeretetről. Mindenkitől azt kérem, hogy szorítson nekem, hiszen ez lesz életem első fellépése. Ráadásul annyi ember előtt! Előre is köszönöm, hogy szorítotok nekem. Puszi érte mindenkinek. 💜

Most csak ez a néhány gondolat telt tőlem. Tele van a fejem mindenfélével.
Készülni a beszéddel. Készülni egy kis ajándékkal a nyertes lányoknak. Csomagolást kitalálni. Rendezni a gondolataimat. Gyakorolni a mondanivalómat. Ááááá.....
De tudjátok jól, hogy nem panaszkodom. Megtiszteltetésnek tartom, hogy beszélhetek mások előtt erről a témáról. Mert ez nagyon fontos dolog az életünkben. Mindenkiében. :) 💜 

Ha bárkinek bármi kérdése van, ne habozzon feltenni! :)

Csodás nyári napokat Mindenkinek! 💚

Nincsenek megjegyzések: