2018. június 12., kedd

Olvasóim :)

Még csak néhány napja kaptam meg a könyvcsomagomat.
Néhány, számomra nagyon kedves személynek már át is adtam a könyvet. Ahogy a visszajelzéseikből tudom, máris olvassák lelkesen. Ők a közelebbi drága barátaim, kedvenc borítótervezőm, drága szomszédnénim, az egyetlen lányom és még a barátja is.
Mindannyiuknak köszönöm, hogy elolvasnak engem. Hiszen csak úgy igazi egy könyv, ha ahhoz vannak olvasók is.
 
Hadd mutassam be nektek a legidősebb olvasómat, Irénke nénit. Ő az egyik legnagyobb "rajongóm", biztatóm. Hogy hány éves? Idén lesz 90. Megengedte, hogy feltegyem ide a fotóját.
Csupa szeretet ez a néni. Mindig meghallgat, sőt, mindig kíváncsi arra, hogy mi is történik velem. Olyan, mintha egy kicsit a nagymamám lenne.
Amikor elkészültem egy-egy fejezettel, felolvastam neki. A Drága mindig olyan lelkesedéssel fogadta ezeket. Hatalmas dicséreteket kaptam tőle. Annyit szurkolt, hogy végre meglegyen a könyv. Mindig azért szorít, hogy boldog legyek.
Vele meg tudok mindent beszélni. Kora ellenére kortalan Irénke néni, bármiről lehet vele beszélgetni. Soha, de valóban soha nem panaszkodik. Azt mondom, sok-sok ilyen néni kellene még a világban. :) 💜
Kölcsönös a szeretet :)
Persze, hogy neki jár a tiszteletpéldány. :)

Legfiatalabb olvasóm természetesen a lányom. Bár ő addig nem akarta átvenni tőlem a könyvet, amíg két oldalnyi "dedikálást" nem írtam bele neki. Megtettem. :) 💖

Nagyon jólesik, hogy olyan sokan érdeklődnek a könyv iránt.
Örülnék, ha sok-sok olvasóm lenne, de lesz, ahogy lesz. Persze tudom, hogy a könyv el fog jutni azokhoz, akikhez kell.  Így is már óriási megtiszteltetés számomra, hogy erről a témáról ezt a könyvet Én írhattam meg.
Egy kedves ismerősöm belevetette magát a könyvbemutató szervezésébe, úgyhogy még bármi megtörténhet. Amint erről lesz bővebb információm, mindenkivel meg fogom osztani.

Nincsenek megjegyzések: