2019. május 28., kedd

Már megint valami új :)

Igen. Megint történt velem valami új, ami eddig még nem volt. És ez jó :) Szeretjük az újdonságokat. Én legalábbis biztosan.

Nos, hogy mi is történt...
Van nálunk a sétányon péntekenként egy termelői piac, ahová a vidéki termelők hozzák fel termékeiket. Van mindenféle.
Jóban vagyok a piac vezetőjével. Húsvétkor segítettem egy-két apróbb dologban. Aztán felmerült bennem, hogy megkérdezem, vajon kijöhetnék-e Én is ide a piacra árusítani a gyöngyeimet meg a könyvemet. Beszéltem a piacvezetővel és azonnal beleegyezett.
Úgyhogy most már egy hónapja Én is megtalálható vagyok ezen a piacon a saját termékeimmel. Elvégre termelői piac és a gyöngyékszereket Én magam "termeltem". :)

Persze nekik van egy kisebb üzletük is nem messze a sétánytól. Ez a mini piac. Nos, ide is befogadtak és most már Én is ott vagyok velük a hét több napján is, hogy áruljam a saját portékáimat és besegítsek a többieknek, ha szükség van rá.

Röviden ez a történet. De ami ebben a legfontosabb: egy olyan társaságba, közegbe kerültem, ahol kedvesek az emberek egymással, a vásárlókkal. Mindenkivel. Velem teljesen közvetlenek, barátságosak és értékelik az aprócska segítségeimet is. A mini piacon van leginkább ez a hangulat, mivel ott csak néhányan vagyunk árusok, így a közösség is kisebb, családiasabb. Én is már ismerem részben a történeteiket, a családtagjaikat, ahogy ők is az enyémeket.

Aminek valóban nagyon örülök, az az, hogy végre ilyen közösségbe kerültem, ahogy ilyen egymással törődés és kedvesség van. Ahol szeretettel fogadnak. Kapok olyan gondoskodást tőlük, ami kimaradt az életemből. Értem itt ez alatt tényleg azt, hogy meghallgatnak, mint egy családtagot, kapok apró ajándékokat - mint az ordabonbon, ami nagy kedvencem lett.
Tényleg idegen vagyok a számukra, mégis pillanatok alatt befogadtak. Ez nekem is nagyon jólesik, tekintve, hogy ugye szinte se családom, barátom is alig, közösségekbe meg nem járok.
De itt a családi közösség aprócska volta ellenére egy nagyobb közösség részese is lettem, mégpedig a hozzánk betérő embereké. Hiszen most már ők is tudják, hogy ki vagyok, úgy beszélgetünk egymással, mintha mindig is ismertük volna egymást. Szóval, simán mondhatom azt, hogy igenis kedvelnek az emberek. És egyre többen ismernek.
Ez azért nekem is jólesik. Kinek ne esne jól egy kis törődés? :)

És ha már itt tartunk, akkor hadd csináljak egy kis reklámot. Csináltam fb-oldalt a mini piacnak és van egy oldala a másik piacnak is. Mindegyiken megtalálható vagyok Én is a nyitvatartási időkben. :)
A mini piac oldalára folyamatosan rakok fel bejegyzéseket, és hamarosan a saját termékeimről is fog felkerülni egy kis cikk. :) Hiszen ott vannak a gyöngyeim, a könyvem és a csodás szappankáim. :)

Ha valaki a közelben jár, akkor ugorjon be hozzánk! 

Ezek az oldalaink fb-n:
Napsugár Termelői Mini Piac
Napsugár Termelői Piac Kőbánya 

Remélem, találkozunk valamelyik helyen :)

Addig is pussssszzzzantáááás 😘

Nincsenek megjegyzések: