2023. november 1., szerda

Egy nagy pofon és egy új út

Munkámból kifolyólag sok emberrel találkozom. Ahogy már sokan ismernek, tudják, hogy szoktam beszélgetni az emberekkel nem csak azzal kapcsolatban, amiért betérnek hozzánk, hanem esetleg a munkájukról is. Így ismertem meg a múlt héten egy edzőterem tulajdonosát és azt a filozófiát, amit képviselnek. Adtam neki egy névjegyet és tegnapra kaptam időpontot egy fittségi állapotfelmérésre.

El kellett korábban jönnöm a munkából, mivel időpontom volt. A fent megismert férfi párjával volt ez az állapotfelmérés. Az az igazság, hogy már jó ideje küszködöm azzal, hogy kéne valami rendszeres mozgás, ami nem itthon, a négy fal között van egyedül, hanem valahol máshol. Ahol esetleg tudnak segíteni, de nem egy kisebb vagyonért. És mit az az élet, besétál valaki hozzánk és edzőterme van. Nos, az állapotfelmérés után viszont úgy éreztem, hogy egy óriási pofont kaptam. Hogy miért? Mert nem gondoltam volna, hogy ennyire nem megfelelő állapotban van a testem. Magyarán, el vagyok hízva, lassú az anyagcserém, sok rajtam a zsír, kevés az izom és még a csontozatom is. Majdnem elsírtam magamat, mikor kiléptem az edzőteremből. Hogy lehet, hogy ilyen vacak állapotban vagyok? Éreztem én, hogy elég fárasztóak a túrák, de azt hittem, azért, mert nem vagyok elég edzett. De hogy a testem ilyen állapota okozhatja a hamar elfáradást, nem is gondoltam. Hogy lesz ebből örök élet plusz két nap???😱😱

Nagyon kedves volt a hölgy, akivel beszélgettem. Pénteken pedig az első rendes edzésem lesz, amiben segíteni fognak. Ez egy csak női edzőterem, aminek kifejezetten örülök. Előre nem akarok semmit mondani róla, de utána olvastam és ott is jártam, úgyhogy egyelőre abszolút pozitív a benyomás. Bizalmat szavaztam a helynek és az embereknek, hogy tudnak nekem segíteni. Igen, szükségem van erre a fajta segítségre, mert úgy látszik, hogy egyedül egyáltalán nem boldogulok a testem formálásával és állapotával kapcsolatban.

Aztán a mai napom jó része azzal telt, hogy utánanéztem, mitől lehet lassú az anyagcsere és hogy lehet gyorsítani. Mitől lehet a zsigeri zsír és mi segít, hogy megszabaduljunk tőle. Nagyon komoly elhatározásokra jutottam, hiszen valóban úgy szeretnék élni a testemben, hogy hosszúúúú, hosszúúúúú évekig egészséges és fitt legyen. Öröm legyen benne tartózkodnom.Hát az örök élet plusz két naphoz ez nagyon is elengedhetetlen.😉😊😍

Tudjátok, arról már írtam, hogy a túrázás miatt nagyon fontos volna összeszednem némi erőnlétet. Most, miután ennyi mindent megtudtam a testem állapotával kapcsolatban, már nem csak az erőnlét megszerzése a fontos, hanem maga a fogyás és testformálás is. Talán nincs egyik a másik nélkül, de most nagyon lényeges, hogy változtatásokat vezessek be nem csak a testedzésben, hanem az étkezésemben is. Szegény testem! Tegnap bocsánatot kértem tőle, amiért hagytam, hogy idáig fajuljanak dolgok. Mondhatnám azt is, hogy amiért így elhanyagoltam, nem figyeltem rá eléggé. Igazából ennek számtalan oka van, de nem akarom mentegetni magamat. Azt azonban megjegyezném, hogy a lelki problémák nagyon is kivetülnek a testünkre és néha én is küzdök ilyen problémákkal. Tudjátok, még mindig ez a nagy egyedüllét. Egyedül még az itthoni edzések is elveszítik nagyon hamar a varázserejüket és feladom.

Abban azonban bízom, hogy szintén egy jó közösségbe fogok kerülni, ami jót fog tenni a lelkemnek, a testemnek. Abban is bízom, hogy ez az új változás, ez az új dolog az életemben, az életemre teljesen pozitív hatású lesz. Az biztos, hogy az ott dolgozók, edzők ebben segíteni fognak. A helynek nagyon pozitív kisugárzása és hangulata van. Már nagyon várom a pénteket. 💗
Innentől pedig nincs megállás. Egyelőre a 10 kg mínuszt céloztam meg. Nehogy az gondoljátok, hogy ez sok! Egyáltalán nem az. Sajnos, számomra is meglepő módon, a mérleg túl sok kg-t mutatott tegnap. Annak ellenére, hogy úgy éreztem, nem vagyok ennyire súlyos, hiszen még az összes szoknyám is az utóbbi időben nagyobb lett rám. Vagyis, nem áltatom tovább magamat azzal, hogy de jól nézek ki, hanem megyek és fizikálisan is teszek azért komolyan, hogy jól nézzek ki, jól érezzem magamat a bőrömben és aztán, amikor megyek túrázni, jobban is bírjam a terhelést. A kedves hölgy ugyanis azt is mondta, hogy attól is lehet, hogy hamar elfáradok, hogy a zsigeri zsír is lehet a felelő ezért. Így hát mi mást tehetek, mint végre szakértő kezekre bízom a testemet. Ez is egy újabb lépés az önszeretetben. Hogy az örök élet plusz két nap egészségben, erőben és boldogságban teljen. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy a testünket a megfelelő állapotba hozzuk és meg is tartsuk az egészségét. 

Igen, a tegnapi sokk után - még mindig nem tértem teljesen magamhoz - úgy gondolom, hogy nagyon sokaknak el kellene menni egy ilyen állapotfelmérésre és elgondolkodni, hogy mit is tehet azért, hogy erőben és egészségben tudja a testét. Hiszen egy egészséges, fitt, erős testben tartózkodni valószínűleg sokkal jobb lehet. Erről még nekem sincs tapasztalatom, de amint lesz, megírom a megerősítést, hogy ez így is van. 😁

Kedveseim, csak el akartam mesélni, hogy már megint egy újabb változás kapujában állok és örömmel lépek be rajta.
Amint azt tudjátok, úgy gondolom, hogy semmi sincs véletlenül. Nagyon hálás vagyok ennek a lehetőségnek, de aminek külön örülök, hogy megszólítottam ezt az embert és kérdeztem erről az edzésről. 😊 Most már nem lehet, hogy nem teszek meg mindent a saját testemért. Ezeknek a tudatában az már igen nagy felelőtlenség volna és egy lassú haldoklás. Azt már meg sem írom, hogy fizikálisan mennyi idősnek felel meg a testem, mert ez egy olyan adat, amitől majdnem hanyatt vágtam magamat. Tehát nem engedhetem meg magamnak, hogy innentől, ilyen információk, tudások és lehetőségek birtokában ne tegyek meg mindent ezért a testért, amelyet választottam erre az életemre.
Csak, hogy tudjátok, önmagam bátorítására is írom ezeket a sorokat. 😉

Nem ítélkezem senki felett. Mindenki azt tesz a testével, amit csak akar. De én már úgy vagyok vele, hogy egy olyan csodálatos szerkezet, mint a testünk, megérdemli a lehető legjobban, amit csak nyújtani tudunk neki. Hiszen a legelső sejtünk osztódásától kezdve olyan hihetetlenül, csodálatosan működik még a mi közreműködésünk nélkül is. Éppen itt az ideje, hogy megbecsüljük. Megbecsüljem és mindent megtegyek most már én is érte. Titeket pedig arra kérlek, hogy szorítsatok nekem, hogy el tudjam érni a céljaimat! Előtte-utána fotót majd csak akkor mutatok, ha már van némi eredmény. 😘

Nincsenek megjegyzések: