2018. április 7., szombat

Zsuzsi, a grafikus 😃


Ma délután végre személyesen is találkozhattam azzal a csodás Nővel, aki készítette a borítómra a grafikát. Személyében egy fantasztikus embert ismerhettem meg. Rokonlélek a Drága. 😃

Most találkoztunk először személyesen, de tökéletes volt köztünk az összhang már az első pillanattól fogva. Órákon át beszélgettünk és mindketten nagyon élveztük. Abszolút hasonlóan gondolkodunk, vagyis inkább azt mondanám, hogy mindazokban a témákban, amikről beszéltünk, teljesen egyetértettünk.
Egyébként nagyon kedves és közvetlen, gyorsan össze is barátkoztunk. Jövő hónapban is találkozunk, amikor egy ismerőse koncertjére megyünk. Mivel ő vidéki, ezért nem tud olyan gyakran ide felutazni. De ez a találkozás most mindenképpen megérte, és azt hiszem, nyugodtan mondhatom az ő nevében is.
Ráadásul tőle egyáltalán nem hallottam, hogy nem szeretné önmagát. Aminek nagyon örülök. Végre egy olyan Nő, aki elégedett önmagával, aki elfogadta önmagát. 😃

Nagyon szeretem, mikor olyan emberekkel hoz össze a sorsom, akikkel egy hullámhosszon vagyunk.
De mesélek még valami érdekeset. Kiderült, hogy ő éppen ott dolgozik, ahol Én dolgoztam, mielőtt a fővárosba költöztem volna. Úgyhogy még ez is egy plusz közös bennünk, így még kicsit kipletyóztuk azt is.

Ajándékba megkaptam tőle a borítóra készült női alak eredetijét. 💗

Nos, ha bárki más is rajtam kívül könyvírásra adja a fejét és grafikusra van hozzá szüksége, bátran tudom neki ajánlani Kiss Zsuzsannát. Akkor is, ha nem borítóra kell grafika.

Nincsenek megjegyzések: