2018. április 2., hétfő

Alakulgat a könyv...

Egy új, azonban nagyon kedves ismerősömnek, Tamásnak köszönhetően már a borító is kész van. :)
De most olyan leszek, hogy nem teszek fel róla képet. Azonban elárulom, hogy a borító uralkodó színe a rózsaszín. Az elején egy teljesen átlagos nő van. Ebben a Nőben Én nagyon sok másik Nőt is látok. A hátulján természetesen van egy kép rólam és némi ismertető a könyvről. Meg ugye azok a kis rózsaszín pillangók...

Szegény Tamást már sajnáltam, amiért annyiszor variáltam újra és újra a borítót. De mindig jött valami, ami miatt meg kellett variálnom. Mégis azt hiszem, hogy megérte, mert igazán csodálatos lett. Nagyon nagy hálámat küldöm felé. :)

Ugyanígy a grafikusom is egy új ismerős. Ő Zsuzsa. Annyira, hogy még vele sem találkoztam. De a rajz, amit készített a borítóra, számomra tökéletes lett. Imádom. Megírtam neki, hogy mit szeretnék, és ő ezt sikeresen megrajzolta nekem. Mivel még nem akarom "lelőni a poént", ezért csak egy aprócska részletet mutatok meg belőle. ;) Kíváncsiak vagytok? Tudom :)

Ez egy számomra teljesen átlagos női arc, amilyet szerettem volna. Mégis tükrözi nagyon-nagyon sok másik Nő arcát is. Mindenki benne van számomra. Tudom, hogy ez egy női arc, de a könyv ugyanúgy szól a férfiaknak is. De a tapasztalat nagyon is az, hogy leginkább a Nők azok, akik úgy érzik és ki is fejezik gyakran, hogy mennyire nem szeretik önmagukat.
Ezzel és a könyv mottójával már üzenni akarok, mégpedig azt, hogy mindannyian csodálatosak vagyunk. Mindannyian. Bárki, bármilyen körülmények között tökéletes és bátran szeretheti önmagát. :)

Hogy mi a könyv mottója? Még nem írtam meg? Épp itt az ideje. :)

"Mindenki egy igazi remekmű…"

Ez egy Osho idézet és teljes egészében így hangzik: Mindenki egy igazi remekmű, mert isten ennél alább sosem adja.
Csak Én nem akartam belekeverni istent, úgyhogy marad a fél idézet. :)
A könyvet olvasva kibontakozik, hogy miért is érzem és gondolom így, ahogy az idézet is mondja.

Tulajdonképpen már nagyon izgatott vagyok, hogy végre láthassam a könyvemet teljes egészében. Így még mindig csak részletekben van meg. Külön a szöveg, külön a borító. Áááá...
Bízom benne, hogy az a kedves ismerősöm, aki a lektorálást végzi, talán néhány nap alatt befejezi a könyvemet. Akkor aztán mehet is a nyomdába. Sajnos, nem úgy alakult, ahogy terveztem, hogy márciusban már a nyomdába kerüljön, de azon a néhány héten már igazán nem múlik. Így áprilisi, friss tavaszi könyv lesz belőle. Ropogós és üde. :)

Nincsenek megjegyzések: