2018. április 14., szombat

Célegyenes :)

Február elején készültem el a könyvvel, amikor azt mondtam, hogy kész vagyok, megírtam. Hatalmas érzés volt ez akkor nekem. Mert valóban kész volt a könyv. Beleírtam mindent, amit csak akartam. Egy fél délutánon át sírtam, mert annyira fantasztikus érzés volt, hogy megírtam egy könyvet. Kész vagyok egy igazi könyvvel.
 
Azonban mindenképpen akartam egy lektort, hogy legalább olvassa át, javítsa a fogalmazási, nyelvhelyességi, és ha akad, akkor a helyesírási hibákat. Kerestem, érdeklődtem, de nem találtam ilyen személyt. Bő egy hónapig bíztam abban, hátha mégis csak akad egy lektor. Közben, ugye, grafikust is kerestem a borítóhoz.

Mint korábban írtam, grafikus adódott is, egy, aztán a második, végül egy harmadik, aki aztán csodaszép rajzot készített nekem a borítóra.

Már majdnem feladtam a reményt lektor ügyében, mikor egy nagyon kedves ismerősöm rám írt, hogy aktuális-e még a lektor keresése, mert ő nagyon szívesen vállalná ezt a feladatot. Úgy megörültem neki. Megbeszéltük a részleteket és máris elküldtem neki a kéziratot.

Az ő elfoglaltságai miatt beletelt néhány hétbe, mire átolvasta, javította a könyvemet Timi. Javaslatokat tett bizonyos helyeken szavak helyettesítésére, átfogalmazásra. Mint mondta, ezek csak javaslatok, rajtam múlik, hogy elfogadom-e és javítom aszerint az írásomat. Általában elfogadtam az ötleteit, de néhány helyen mégis meghagytam az eredeti szöveget.

Nagyon-nagyon hálás vagyok Timinek a fáradságos munkájáért, mert tudom, hogy ez az volt. Végigolvasni egy könyvet lassan, odafigyelve a fogalmazásra, a helyesírásra, valóban nagyon fárasztó. Tudom, mert vele párhuzamosan Én is olvastam a könyvemet, javítottam, ha még találtam hibát, töröltem jónéhány mondatot. Az eredetihez képest majdnem tíz oldallal lett rövidebb a könyv. De így tökéletes. Nagyon szeretem minden sorát, minden betűjét.

Legyen itt a fülszöveg a könyv hátsó borítójáról. Ezt is Timi írta nekem és igazán köszönöm, hogy ilyen dicsérő szavakat írt nekem és a könyvemről:

Valójában egyetlen dolog határozza meg mindannyiunk életét születésünktől a halálunkig, és ez nem más, mint a szeretet. Mindannyiunk életét az vezérli, hogy szeretve legyük és szerethessünk. Erre akkor leszünk képesek - a könyv szóhasználatával élve - ha eljutottunk az önszeretésig.

Ez a könyv az önszeretet bibliája. Közérthető, egyszerű és könnyed stílusban – de mégis megőrizve a témák fontosságát, mélységét - veszi sorra mindazokat a nagyon fontos lépéseket, amik elvezetnek bennünket oda, hogy megtanuljuk szeretni magunkat. A könyv szerzője hitelesen képviseli a témát, hiszen egy különösen nehéz életutat végigjárva jutott el oda, hogy mostanra szereti és elfogadja Önmagát és az életét, úgy, ahogy van. Az önszeretet bármikor, bárki számára elérhető. Egy döntés, hogy kezünkbe vesszük életünk irányítását, és felelősséget vállalva minden történésért, elfogadjuk, hogy mindig minden minket szolgál az utunkon.

Hozd meg életed legfontosabb döntését és indulj el az önszeretet felé, hogy egy teljesebb és boldogabb életed legyen!

Kellően összefoglalja a könyvem lényegét és ezt imádom!
Végtelenül büszke vagyok magamra, hogy megírtam ezt a könyvet. :)

És igazából csak most készült el véglegesen a könyv. Most vagyok a célegyenesben. Ki van javítva, kész a borító. Hétfőn már küldöm is a nyomdába. Nagyon, de nagyon várom már, hogy végre a kezemben tarthassam igazi könyv formájában is.

Mindenkinek, aki dolgozott valamit a könyvemen, nagyon-nagyon köszönöm a munkáját:
Nagy Tímea, aki lektorált
Kiss Zsuzsi, aki rajzolt
Vigh Tamás, aki a borítót alkotta
Pál Gergely Botond, aki fotózott
Ja, és a legfontosabb: Én, aki megírtam. Nekem is köszönöm. :)

Ha kedvet érzel ahhoz, hogy elolvasd, akkor küldj nekem egy emailt vagy üzenetet az egyéb kommunikációs csatornákon. :)

Nincsenek megjegyzések: