2018. június 8., péntek

MEGÉRKEZETT!!!

Nagyon-nagyon hosszú várakozás után végre a mai napon megérkezett a könyvem 102 példányban.
Kaptam hozzá ugyanennyi könyvjelzőt, névjegykártyát, néhány darab mappát és plakátot.

Ez életem egyik legfantasztikusabb napja. Hiszen végre megfoghattam könyv formátumban is mindazt a sok tapasztalást és gondolatot, amit leírtam. De ugye, amikor az ember számítógépen olvas valamit, az egészen más, mint könyv formátumban. Sokkal, de sokkal csodásabb! Én annyira büszke vagyok magamra. És olyan nagyon örülök.

Teszek fel jó pár képet a megérkezett csomagocskámról. Igen, el is sírtam magam a sok nevetés és hatalmas öröm mellett, de sírós képet nem fogok feltenni.

Igazából szavakkal ki sem tudom fejezni azt, amit érzek. A szavak meg sem közelítik azt az érzést, ami bennem van. Nem minden nap jelenik meg könyvem. Pláne nem az első! Egy olyan könyv, amire azt mondtam, hogy minden ide vezetett. Minden, ami történt az életemben, pontosan ide vezetett, hogy megírjam ezt a könyvet. Most visszagondolva, lehet, hogy rengeteg rossz dolog történt az életemben, de azt mondom, semmiért sem cserélném el. Minden pillanata megérte, hiszen megírhattam ezt a könyvet. Hihetetlenül felemelő érzés volt végre a kezemben fogni a saját művemet.

Nem, most nem tudok többet írni. Nem jönnek a szavak. Úgyhogy helyettük beszéljenek inkább a képek.

Talán annyit még, hogy egy kedves ismerősöm szervez számomra egy könyvbemutatót. Ennek részleteiről később fogok írni.









1 megjegyzés:

értékes vagy írta...

☺️❤️�� Gratulàlok!