2018. augusztus 30., csütörtök

Önmagunk szeretése

Szerda délutánonként 16 órától van a műsorom a rádióban. Ennek témája mindig az önszeretés körül forog. És ugye, ahogy azt talán már egy másik bejegyzésben írtam, a műsorom a könyvem után kapta a címét, vagyis az is Lépcsőfok címmel fut. :)

Tegnapi témám kifejezetten az önszeretés volt. Mindenképpen akartam erről részletesebben beszélgetni, mert azt hiszem, sokan nem tudják, tudták, hogy miről is van szó igazából.
Így meghívtam egy nagyon kedves ismerősömet, hogy legyen a beszélgetőpartnerem. Ő egyébként pszichológus és, szépen nem magyarosan, life coach. Nagyon értékes volt számomra ez a beszélgetés, hiszen végre egy szakember is megerősítette, hogy jó az, amiről írok, és hogy kell is az embereknek. Igen, egy kicsit megijedtem, hogy olyasmiről írok, ami nehezen emészthető vagy befogadható, de aztán rájöttem, hogy nem olyan. És meglepő volt számomra, hogy Anita ugyanazokról a dolgokról beszélt szaknyelven, amelyekről Én is írok, csak egyszerűbben.

Közel két órát beszélgettünk kettesben erről a témáról. Én is készültem jegyzetekkel, Anita is. Az is külön jó volt, hogy ő eleve úgy készült, hogy kicsit jobban kifaggat a könyvemről, ahogy írtam, ahogy megfogant bennem a könyvírás gondolata. Remek beszélgetés volt.
Tömörítve mondtam el az önszeretés lényegét, ami a könyvben sokkal hosszabban van kifejtve, hiszen minden egyes fejezetben erről van szó.

Nos, aki kíváncsi a könyvre, szeretné elolvasni, az az elérhetőségeimen megtalál. A rádiós műsoromat pedig fb-n megnézheti. Ez egy internetes rádió. Bredd Rádió.

Legyen szép napotok!
Pusszantás


Nincsenek megjegyzések: