2018. november 1., csütörtök

Dicséretek :)

Most csak egy rövidke szösszenetet hoztam. Csupán el akarok dicsekedni azzal, hogy milyen dicséreteket kaptam a könyvről :)
Nagyon büszkévé tesznek ezek a szavak, hiszen személyesen ismerem azokat, akiknek ilyen hatással van az életükre az írásom. :)

Elsőként Anett véleménye:
Mióta olvastam a könyvet és jobban megismertem az íróját másképp látom a világot és a saját dolgaimat. Sokkal pozitívabban. Már nem vagyok olyan mélyen az áldozat szerepben, mint voltam és ez által sokkal boldogabb is vagyok. Az akadályokat is sokkal könnyedebben veszem. Jobban szeretem önmagam és az életemet is. Ez hozzásegített ahhoz is, hogy a környezetemben élő emberekkel is jobb a viszonyom. És ami még fontosabb, hogy sokkal de sokkal jobban el tudom engedni azokat a dolgokat, embereket, akik engem nem szolgálnak abban, hogy boldog, vidám és energikus nő legyek. Bátran és bizalommal ajánlom mindenkinek ezt a könyvet, mert ahogy nekem is rengeteget segített garantálom hogy másnak is fog.”

Valentina írta:
"Sokáig nem hittem abban, hogy egy könyv képes megváltoztatni az ember gondolkodását, az élethez, emberekhez való hozzáállását, azt hittem ezt majd megtanulom az életben. Tévedtem. Van akinek sikerül, nekem kellett hozzá ez a könyv. Megtanított arra, hogy a nehéz gyermekkor ellenére is élhetünk később teljes értékű életet, hogyan tudom elfogadni, szeretni önmagam. Ami a mai világban nagyon fontos, hiszen az emberek ki be lépnek az életünkbe, csak önmagunkra számíthatunk a végsőkig. A könyvnek köszönhetően máshogy fogom fel a hibákat, hibáztatást, megbocsátást, az érzéseimmel, testemmel való törődést. Ez a könyv tartalmazza azokat az alap pilléreket, amik a boldog élethez kellenek. Ajánlom mindenkinek, aki úgy érzi szüksége van arra a bizonyos áttörésre az életében, és annak is aki nem, meg persze mindenki másnak."

Tamás:
A Lépcsőfok című önismereti kézikönyv bár önéletrajzi ihletésű, mégis hű marad küldetéséhez és fokról-fokra, tanácsról-tanácsra vezeti végig olvasóját az önismeret létráján.
Egyszerű, hétköznapi és közérthető. „

Edit:
Igen elolvastam es hasznosnak talaltam Vannak fejezetek benne ami hasonlit az en eletemre,de van amibol tanultam Koszonom,hogy olvashattam Varom a kovetkezo kiadast.”

Nos, úgy másoltam, ahogy kaptam őket, szóval tessék csak elnézni a hibák felett ;)

Már akkor is megérte, ha csak egy embernek segítettem vele, de úgy látom, hogy többeknek van igen jó véleménye a könyvről. És különösen nagyon jó, hogy ilyen hatással lehettem mások életére.

Nagynéném is hasonlóan vélekedik, bár ő még nem írta le csak szóban mondta el a véleményét. Szerinte nagyon jó életvezetési tanácsok vannak benne. :)
Kinek mi :)

Csodás Életet mindenkinek!
Pusszantás










Nincsenek megjegyzések: