2019. január 8., kedd

Születésnap :)


A mai napon pontosan 18 évvel ezelőtt született meg az Én csodálatos kislányom. Akkoriban még kicsi volt. Mára pedig már egy gyönyörű ifjú nővé cseperedett.

Aki olvasta a könyvemet, az sok mindent tudhat a mi történetünkből.

Kalandosan indult és évekig elég kalandosan alakult az életünk.
Nagyon sok mindent megéltünk együtt és külön is. De most már 11 éve újra együtt vagyunk és éljük az anya-lánya mindennapokat.
Köztünk is volt rengeteg vita, hiszti, veszekedés, agresszió. De az idő múlásával, ahogy változtam, változtunk, úgy alakult át a kapcsolatunk is és mára már azt mondhatom, hogy egész jó ez a kapcsolat. Persze még együtt lakunk, hiszen ő középiskolába jár.

Nem akarom részletezni, hogy mennyi mindenen mentünk keresztül, mert akkor csak sorolhatnám és sorolhatnám a sok negatív eseményt az életünkben, de most egyáltalán nem ezt akarom.

Most csak meg akarom köszönni a lányomnak, hogy ő van nekem. Hogy ő a lányom. Hogy bevállalta, hogy Én legyek az anyukája.
Azt nyugodtan elmondhatom, hogy nagyon sokat tanultunk egymástól és egymásról az évek folyamán. Hiszem, hogy valamiféle különleges kapcsolat van közöttünk.

Bár azt el kell mondjam, hogy igencsak öntudatos és önfejű a kisasszony. Bocsánat, királylány. :)
De ezt azért nem bánom, mert könnyebben ki tud állni önmagáért, amit Én nagyra becsülök. Ez egy nagyon fontos tulajdonság.

A tanulás neki sem a kedvence. Azonban emellett olyan emberségről, sokszor bölcsességről tesz tanúbizonyságot, hogy bizony néha még Én is csodálkozom ezen. Igyekszik mindig segíteni a barátainak, akiknek egy kis bátorítás, támogatás, beszélgetés kell.
De ugyanígy képes vadidegen embereken is segíteni.

Nagyon büszke vagyok rá.

Annyira várta már ezt a napot. Végre 18 éves lett! És most éppen a barátaival ünnepel.

Drága Királylányom! Nagyon-nagyon boldog 18. szülinapot kívánok neked. Kívánom, hogy az életedben minden álmod és vágyad úgy valósuljon meg, ahogy azt Te szeretnéd. Kívánom, hogy még sok-sok-sok-sok-sok szülinapodat ünnepeljük meg együtt!

Nagyon-nagyon szeretlek! Tudod: Csóki! ;)




1 megjegyzés:

Zefi írta...

💕💕💕