2020. július 9., csütörtök

Kimásztam

Újra itt vagyok! 😃 Gyors voltam?

Mondtam, hogy az írás segít abban, hogy hamar túl legyek a dolgokon. Ma már volt rengeteg mosoly és jókedv.


Kíváncsiak vagytok, hogy sikerült hamar túl lenni a dolgokon? Először is, ahogy írtam, nagyon sokat segít, ha írok. Ha kiírom magamból a bánatomat, rossz kedvemet. Ezt egyébként bárkinek tudom ajánlani bármilyen esetre. Ha valami nem jó, ha valami bánt, akkor azt írd le! Akár sokszor is egymás után. Vagy olvasd el sokszor egymás után. Hidd el, segíteni fog. 😍 Tudom.

A másik, hogy olyan valakire gondolok, akiből tudok erőt meríteni. Nem kell, hogy az a személy napi szinten jelen legyen az életemben. Tényleg tud erőt adni. 😇😉💝

A harmadik az edzés. Bizony. Komolyan mondom, egy kiadós edzés aztán elfeledteti az emberrel a „nyomorát”. Most már olyan jól bírom az edzést, hogy bő egy óra edzés után sem érzem magam olyan fáradtnak és könnyebben végigcsinálom a gyakorlatokat. Szóval tényleg van eredménye, ha az ember napi szinten nyomja az edzést. Bármi is legyen az. A lényeg, hogy csinálni kell. Büszke is voltam magamra nagyon, hogy nyavalygás és elfáradás nélkül így végigcsináltam. Na jó, nyavalyogni azért nem szoktam, viszont igenis jó alaposan el szoktam fáradni. Valamikor edzés után muszáj lepihennem. De ilyen most már nincs egy ideje. És ez nagyon jó. 😃💪👏

Ráadásul érzem a testemen a változást. Ez még inkább hajt előre, hogy ne hagyjam abba a napi edzéseket. Mert nekem is van célom ezzel. Erről már írtam korábban.

Igen, ezek mind segítettek abban, hogy magam mögött hagyjam megint a hullámvölgyet és újra jöhet a hullámhegy! 🏄

És persze nem utolsósorban palacsintát sütöttem. Imádom! 💗 Néhány fincsi palacsintalan helyre tudja tenni a lelki békém utolsó kis darabkáit is. Persze, mikor csináltam, már egyáltalán nem volt rossz kedvem, de a palacsintalanevéstől még feldobottabb lettem. Ennyi azért kell. De azért, hogy az egészséges verziónál maradjunk, zablisztből csináltam és mondhatom, nagyon jó lett.


Láthatjátok, azért túl sokáig nem hagyom magam benne a gödörben. Mondtam, hogy kimászok belőle. Erős volt a kötél is, amin másztam felfele. Csak erős kötéllel lehet. Erős akaraterővel.

Egyáltalán nem szabad sokáig benne maradni ezekben a negatív gödrökben. Igyekezni kell minél hamarabb kimászni belőle. Akármilyen rossznak is tűnik. Ha meg egyedül nem megy, kell kérni segítséget. De akkor is ki kell jönni belőle. Mert csak az visz előre. Vagyis először fölfele a gödörből, aztán előre. Nincs kifogás, nincs nyavalygás! Menni és csinálni! És tudom, hogy bárki meg tudja csinálni, csak hirtelen össze kell szedni az összes létező akaraterejét, ha még oly kicsi is az, mint egy homokszem és azzal nekiindulni.


Na, Kedveseim, mára most ennyi. Csak meg akartam veletek osztani a sikerélményemet. Mert bizony minden ilyen „apróság” is, mint kimászni egy hullámvölgy gödréből, igenis sikerélmény.


Legyen csodaszép hétvégétek! 💜💛💚💙💗💖💓💝


Pusssszzzzantáááás 😘😘😘😘😘

Nincsenek megjegyzések: