2018. március 11., vasárnap

Hogyan ünnepeltük a Nőnapot?

Gondoltam, ha már írtam néhány sort előtte, írok egy keveset utána is. :)

Ahogy írtam, voltam nagyon finom arcmasszázson és arckezelésen Teo barátnőmnél. Neki van egy kis kozmetikai szalonja, tőlem nagyjából öt perc sétára. Hozzá szoktam járni minden hónapban egy alapos testmasszázsra is. Imádom. Istenien tud masszírozni. :) És azt meg is érdemlem, hogy havonta legalább egyszer így kényeztessem magam.
Teo egyben a kozmetikusom és a masszőröm is, immáron hét éve.

A lányom is nála volt, most ő is egy arctisztításon. Utána kettesben elmentünk enni meg vásárolni.
Előző este még kaptam a lányomtól egy doboz finom csokikát, a nyolc utánt. Gondolom, sokan ismerik a zöld dobozban a mentolos csokit. Nagyon finom. :)
A vásárláskor vettünk magunknak egy-egy csinos táskát, ő még kapott pluszban egy ezüst fülbevalót.
Szóval, megvolt a kényeztetés, a közös program és persze az ajándékok és a virágok. Neki jácintot vettem, magamnak meg egy százszorszépet. Mindkettő rózsaszín. :)

Ahogy előre várható volt, egyetlen pasi sem volt, aki felköszöntött volna. Ó, bocsi, az exem este nyolc után írt egy Boldog nőnapot!-ot, de semmi többet. Az az exem, akivel kilenc évig éltem és akiről elég sokat mesélek a könyvben.
De mindez nem vette kedvemet.

Teo barátnőmnek is vittem egy jácintot. Ha már a pasik nem adnak nekünk virágot, akkor majd mi veszünk saját magunknak és a hozzánk közel álló nőknek. :) 



Én egyébként is ezt szoktam csinálni, néha meglepem magam egy virággal, akár szálas, akár cserepes. Minden nap lehet egy alkalom, hogy valami aprósággal meglepjük magunkat, ami lehet akár egy szál virág, egy szelet süti, egy finom kávé, egy kis kényeztetés vagy szinte bármi. Mert megérdemeljük. Egyszerűen csak azért, mert megérdemeljük. :)
Mert szép az élet és mi mindannyian egy csodák vagyunk benne. :)💜💜💜

Nincsenek megjegyzések: