2018. március 25., vasárnap

A fotók :)

Tegnap este végre megkaptam a "hivatalos" fotókat is magamról. Van miből válogatni a könyvhöz.
A fotók igazán fantasztikusak lettek. Bár ezek még "nyers" fotók. Az általam kiválasztottakon Gergő még egy kicsit javítani fog a felbontáson. Azt már Én is nagyon várom.
Kicsit olyan, mintha nem is Én lennék a képeken, mégis Én vagyok. Ezeken a fotókon igazán sok tulajdonságomat megtaláltam Önmagamból. Van néhány nagy kedvencem is közülük. Nagyon hálás vagyok Gergőnek (akit hívjunk a szeretet fotósának), amiért ilyen sokat megmutatott nekem belőlem. :)
Ahogy Én látom, van köztem olyan üzletasszonyos, igazi díva, színésznő, romantikus alkat, álmodozó, igazi NŐ :) 
A fotók a budai várban készültek, pont a szülinapomon. Sajnos, eléggé felhős volt az idő és nagyon fújt a szél, úgyhogy egy szál ruhában néha bizony eléggé fáztam. De minden pillanata megérte. Mindenki jó hangulatban volt, a fotózás maga fantasztikus élmény volt. :)
Persze ez csupán néhány kép abból a kétszázból, amit Én kaptam "kézhez".
Úgy látom, hogy mindegyik képen sugárzom és sugárzik a szeretet. Hát kell ennél több? :)





Ebben a képben nagyon sok mindenkit megtaláltam magamban:
vagyok Én, a gyermeki Énem, a babaarcom, az anyám, egy gyönyörű Nő, aki megérkezett, tudja, ki Ő, elégedett, erős. Még sorolhatnám...
Ez a kép mond nekem magamról a legtöbbet. Imádom. :)


 
Mondhatnám, hogy ezeken a képeken, mint álmodozó, romantikus lélek vagyok.






Ezen a képen azonban egészen más. Szavakkal nem tudom leírni, amit látok és érzek benne, de ez is az egyik nagy kedvencem. :)                                       




Fekete-fehér, mert ilyen képek is készültek. Itt látható a teltségem. Ez egy előnyös fotó egész alakos Önmagamról. :)

Mert az önszeretést nem valami ideálképhez kell kötni magunkban, hanem azt kell szeretnünk, akik éppen most vagyunk. És teljesen mindegy, hogy éppen hogy nézünk ki. Én sem éppen modellalkat vagyok, de mégis megtanultam elfogadni, megszeretni ezzel a testtel is magamat. Dicsérgetnek mások, hogy formás vagyok, gyönyörű, ami nekem is jólesik. De ha Én nem tartanám magam ilyennek, akkor bizony leperegne rólam ez a sok dicséret.



És hogy meglegyen a teljesség, itt egy közös fotó a lányommal. Neki nagyon tetszik ez a kép, azért került ez ide. :)
Végig velem volt a fotózáson és Én igazán hálás vagyok neki a támogatásáért, a szeretetéért, azért, hogy büszke rám. :)
Én meg nagyon büszke vagyok rá és hálás, amiért Ő a lányom :)

Ha szeretnéd látni Gergő további munkáit, akkor kattints a linkek közül az övére vagy nézd meg ezt az oldalát:

Ezt az Életre és mindenre, ami vele jár. :)