2018. március 14., szerda

Március 14.

A mai egyszerűen egy tökéletes nap volt. :)

A könyvben már megírtam, hogy a születésnapon vagy ennek környékén mindig történik valami. Talán valami nagy dolog.
Most megint történt egy ilyen nagy dolog velem. Vagyis inkább dolgok sorozata, ami persze mind köthető a könyvemhez.

Múlt héten szerdán az egyik ismerősöm rám írt, hogy ha még aktuális, akkor vállalná a könyv lektorálását. Még az volt. Úgyhogy elküldtem neki, és ő teljesen ingyen elvállalta ezt a feladatot. Amint elkészül a személyes honlapja, mindenképpen fel fog kerülni az oldalamra. :)

Pénteken egy ismerősöm keresett, hogy lesz nyáron egy rendezvény, oda vihetném Én is a szappankáimat meg néhány könyvet. Hátha lesz némi forgalmam.
Utána rögtön keresett az esemény szervezője, aki ennek az ismerősömnek az ismerőse. Egyből egymásra hangolódtunk.
Meséltem pár mondatot a szappanokról, majd említettem a könyvem is.
- És miről írtál? - kérdezte.
- Az önszeretésről. - Majd néhány mondatban elmeséltem, hogy mit és miről írtam a könyvemben.
- Te vagy az én emberem! - lelkendezett rögtön.
Egy hölgyről van szó, akivel beszélgettem, és elmondta, hogy neki is szüksége van erre a könyvre, mert bizony ő sem szereti igazán önmagát.
Megbeszéltük a részleteket. Majd ő még elmondta, hogy mindenképpen akar velem riportot készíteni, és felkért, hogy tartsak a rendezvényen egy előadást az önszeretetről. A rendezvény egyébként egy szépségverseny. :)

Ezek után még lett egy új grafikusom, ami megjegyezte, hogy miután elolvasta a könyv címét, azonnal érezte, hogy ez az ő munkája. Egyelőre most rá várok és a vázlataira. :)

Még mindig nincs vége. Mert úgy gondoltam, hogy egy fotóst is kell keresnem, aki egy igazán jó képet készít rólam a könyv borítójára. Fejben megvolt, de nem keresgettem.
Tegnap, mikor a szomszéd kisfiút vittem tornára, volt még némi időnk, így sétáltunk az egyik téren. Itt láttam egy kis csoportot, konkrétan három főt: egy fiatal lányt, egy fiatal fiút és egy nagyjából velem egykorú férfit, aki magyarázott a fiataloknak. Úgy éreztem, meg kell őt szólítanom.
- Te fotós vagy? - bár nem láttam nála fényképezőgépet, de tudtam, hogy az.
- Igen, fényképész vagyok - és még sorolt néhány dolgot, ami a szakmájával kapcsolatos.
- Adsz névjegykártyát?
- Az nincs nálam.
- Mert írtam egy könyvet, és kéne rólam egy jó fotó a borítóra, ehhez keresek fotóst.
- És miről írtál?
- Az önszeretésről.
- Akkor az nekem való. A feleségem mindig mondja, hogy szapulom magam.
Nos, ő volt az első férfi, aki ezt mondta, hogy szüksége van erre a könyvre. Így számot cseréltünk.
A búcsúmondata ez volt, amikor elköszöntünk:
- Ez egy értékes kapcsolat lesz. :)
Mikor hazaértem, már fel is hívtam, ő pedig nagyon örült neki.
Nem sokkal később vissza is hívott, hogy van a sminkeshez időpont. 

Kora délután a fodrászomhoz mentem, aki nagyon jó barátnőm és meglepetéssel várt engem. Ezt a minitortát és egy virágot kaptam tőle. A torta isteni finom volt. :)
A hajamat nagyon szuperül begöndörítette és igazán jól állt nekem. Már akkor is nagyon szépnek éreztem magam.

Fodrász után a sminkeshez mentem. A laza és természetes sminkben már egyszerűen gyönyörűnek éreztem és láttam magam. Szinte nem is nagyon látszott a smink, aminek külön örültem. A sminkemet Balla Izabell készítette, egy nagyon kedves, közvetlen, barátságos, fiatal hölgy.
Nagyon szép NŐ vagyok. :) Ehhez még hozzájön a vidám és őszinte mosolyom és nevetésem és a fantasztikus kisugárzásom :)

Ezt követően pedig végre megtörtént életem első hivatalos és profi fotózása.
Hihetetlenül élveztem. Nagyon jó hangulatban fotóztunk. Fent voltunk a várban. Bár sajnos a nap nem sütött és a szél is eléggé fújt. De nem volt gond. Minden percét élveztem és imádtam a fotózásnak. Eszméletlen volt. :)
És akkor itt ajánlanám is a fotósomat, akit Pál Gergely Botondnak hívnak. Megtalálható fb-n a hivatalos oldala, amit érdemes megnézni. Nagyon szép és életteli, vidám szeretetképeket készít.
Gergő egyébként egy nagyon kedves, közvetlen, barátságos és vidám ember. Imádja a munkáját, ezért is választottam őt fotósomnak.
A fotózás elején elmondta, hogy mi fog történni, mindig instrukciókat fog adni, beállít, igazít. Sok nevetéssel, nagyon vidám hangulatban telt az a röpke fél óra.
Velem volt a lányom is és Gergő közös képeket is készített rólunk.

A fotózás során készült képeket egy héten belül megkapom, és akkor némelyiket megmutatom. :)
 
Még elmentünk egyet koccintani a lányommal, utána ettünk valamit. Itthon pedig átadta nekem az általa készített ajándékot, ami nem más, mint egy hatalmas gyertya:

Ez volt életem egyik legszebb napja. :) Fantasztikus volt minden tekintetben, hiszen ma van a 

Születésnapom :) 


2 megjegyzés:

Zefi írta...

❤❤❤❤❤

Tamás írta...

😍😍😍