2018. március 2., péntek

Lépcsőfok

Az első lépcsőfok a blogomban. Jobban mondva, az első cikk.😃😇😍

Hamarosan olvasható lesz nyomtatott könyv formájában a címadó könyv. Ebben megírom a saját élettörténetemet, majd ezek után olyan lépéseket, amelyek által eljutottam Önmagam szeretéséig. Bár inkább úgy fogalmaznék, hogy ahogy haladtam önmagam fejlődésében, mik alakultak és hogyan bennem és erről szól egy-egy fejezet. Vagyis nem a témák voltak előbb és úgy haladtam végig rajtuk, hanem haladtam, majd jöttek a témák vagy a felismerés, hogy ez is megvan. Látom, kissé megint körülményesen fogalmazok. 😃 Ilyen vagyok.
Mondhatjuk, hogy nem volt könnyű utazás, de számomra megérte.

Az önszeretés, sajnos, nem egy mindennapos dolog, pedig ez volna a legfontosabb. Minden más csak ezután jöhet.

A könyvben nagyon sok témáról írok, hogyan juthatunk el az önszeretésig ezekkel a lépésekkel. Mindegyiket kifejtem a saját értelmezésem szerint. 
Nem kell mindegyiken végighaladni, mert az út során úgyis fognak alakulni a saját lépéseink. Ez a könyv talán csak egy elindító, egy elgondolkodtató írás. De mindenképpen hasznos, mert talán ad egy új meglátást a dolgokra nézve.
Minden fejezet önálló, nem egymásra épülnek. Ennél fogva sokkal könnyedebb az olvasása és a haladás benne. Mert bármelyik fejezetet bármikor el lehet olvasni. 😃

Én nagyon szeretem ezt a könyvet, de ha már csak egy ember is olvassa rajtam kívül, akkor már megérte megírnom. És jelen állás szerint, így, hogy még ki sincs nyomtatva, négy személy is olvassa. Vagyis tényleg megérte megírni.

A grafika jelenleg még a grafikus kezében van, így nem tudok képet mutatni a könyv borítójáról. De amint meglesz, felrakom ide.

Nagyon bízom benne, hogy április elejére meglesz maga a kinyomtatott könyv.😃💙💚💛💜😇

Nincsenek megjegyzések: