2018. november 10., szombat

Születéééésnap :)

Ma születésnapot ünnepeltünk. Nem is akármilyet!
Korábban már írtam  a kedves szomszédnénimről. Az ő 90. szülinapját ünnepeltük ma.
De hogy miért írok róla?

Már egy korábbi bejegyzésemben is említettem, hogy milyen is ő. De ma különösképpen kiemelkedő az ő személyisége.
Sajnos, kevesen érik meg a 90 éves kort. Ez az egyik. A másik, hogy még kevesebben vannak azok, akik idős koruk ellenére olyanok, mint Irénke néni.
Őt Én még soha semmiről nem hallottam panaszkodni. Tényleg soha nem panaszkodik. Pedig neki is vannak testi problémái, ezeket mégsem problémának tekinti.
Ma azt mondta, hogy ő boldog, szereti az életet és szeret élni. Elégedett. Sokszor nem is 90-nek, hanem 16 évesnek érzi magát.
Minden érdekli. Számára a világ és az élet egy hatalmas csoda. Szereti hallgatni az emberek elbeszéléseit, mert minden információ érdekli.
Mindenben meg tudja találni ezt a csodát, a szépséget, az érdekességet.
Mind a mai napig nagyon sokat olvas.
Szereti az embereket és Én azt hiszem, az emberek is nagyon szeretik őt.
Sokszor tapasztalom, hogy úgy csodálkozik rá dolgokra, mint egy gyerek, ami nagyon jó, mert ez már sokakból kiveszett.
Őszintén örül mindennek.
Én sütöttem neki a tortát, ami sajttorta volt és ő annyira, de annyira örült neki, oly sokszor elmondta, hogy milyen finom. És ha már ünnep, akkor nagyon finom pezsgőt ittunk hozzá. Szóval, jót ünnepeltünk.

Azt szokta nekem mondani, hogy egy angyal vagyok, hiszen olyan sokat segítek neki (elárulom, hogy nem olyan sokat, de számára nagyon sokat jelent).
Én pedig azt gondolom, hogy ő is éppen ilyen angyal. Hiszen ő is segítségére van másoknak azzal, hogy beszélget velük, biztatja őket, támogatja őket.
Nekem is nagyon sokat ad, amikor vele beszélgetek. Mindig örömmel hallgatja az írásaimat. Talán ő az, aki a legjobban szurkol nekem azért, hogy végre boldogságra találjak, hogy rám találjon végre egy igazi társ, hogy sikeres legyek az életben.
Ezen kívül ő példa lehet másoknak is azzal, amilyen. Hiszen példás az, ha soha nem panaszkodik és nem azért, mert nincsenek néha panaszai vagy nehézségei. Ő inkább az a típus, aki teljes mértékben pozitívan áll az élethez és inkább a napos oldaláról nézi, mintsem a sötétről. És mindazért is példa lehet, amit fentebb írtam.

Hisz istenben, de ő inkább egy nagy titoknak gondolja istent.
Ő Jézust tekinti példaképnek.

Továbbra is azt mondom, hogy mindenkinek kívánok az ismeretségi körébe, rokonságába egy ilyen nénit, mert nagyon-nagyon fantasztikus érzés vele lenni.

Pussszantááás 💜

Nincsenek megjegyzések: