2021. július 2., péntek

A GinaHomeFitness újabb családtagja 😍

Mint arról már korábban írtam, belefogtam a testformálásba. Amit amúgy nagyon élvezek. Tény és való, hogy nem kis kihívás, de semmi sem lehetetlen. 😉🧚‍♀️

Nem diétázom, nem fogyókúrázom, egyszerűen csak átalakítom magam. A nagyszerű eszközeim mellé még a minap egy újabb eszköz társult. Ezt egy kedves idős pártól kaptam, akiknél takarítok. Nem használják és csak ruhafogasnak volt náluk jó. Így megkérdeznék, hogy elfogadnám-e, én meg persze azonnal igent mondtam. Aztán hazahoztam, ami szintén szép mutatvány volt, némi fájdalommal is járt, de megérte. Itthon pedig kipróbáltam, másnap meg már a rendes edzésbe is belevettem a gyakorlatokat. Ja, még nem mondtam, hogy mi is ez az eszköz? Hivatalos nevén LegMagic. A leírások és a videók alapján igazán hatásos a test formálására. Elsősorban a láb és fenék izmainak formálására. Most, hogy már én is használom, elmondhatom, hogy biztosan fog segíteni a testformálásban. Egyelőre csak egyféle gyakorlatot végeztem rajta, azt is sorozatban ismétlésekkel. Azt kell mondjam, hogy a belső combizmaimat valóban nagyon keményen megdolgoztatta. Ez az egyik olyan terület, amit a nők problémásnak tartanak és úgy gondolják, nehezen lehet onnan fogyni vagy azt formálni. Egy ilyen eszközzel viszont garantált lesz annak az izomnak a megdolgoztatása. Ez nem reklám, csak leírom a tapasztalataimat. 💪🥳


Persze csak néhány napja kaptam, így még túl sokat nem volt alkalmam edzeni vele, de előttem áll a hétvége mind a két napja, és az biztos, hogy jó kis edzéseket fogok nyomni.


És tényleg nagyon élvezem. Igaz, hogy minden edzés végére elég rendesen elfáradok, de nagyon jólesik minden alkalommal. Még mindig ott tartok, hogy egy-egy edzésen az egész testemet megdolgoztatom. Nagyon sok gyakorlatot lehet találni az interneten, ami nagyon jó támpontot adhat. Én is sokféle gyakorlatot csinálok sorozatban ismétlésekkel, de igyekszem, hogy minden alkalommal legyen variálás a gyakorlatokban. Úgy értem egyrészt, hogy bizonyos gyakorlatokat csinálom az egyik alkalommal, a másik alkalommal meg mást. Másrészt pedig úgy, hogy kombinált gyakorlatokat végzek. Mikor guggolásokat csinálok, akkor a súlyzók a kezemben vannak és a karjaimat is megdolgoztatom közben. És mivel elég intenzív így, ezért még azt is mondhatom, hogy kardiózok is közben. 🏃‍♀️😇


Az edzéseken felül persze kicsit variáltam az étkezéssel is. Azt is már írtam, hogy hónapok óta nem eszem húst. Egy másik cikkben majd kifejtem, hogy ennek milyen jótékony hatásait tapasztaltam magamon. De most visszatérek a változtatásra. Néhány nappal ezelőtt belekezdtem egy időszakos böjtnek nevezett dologba is. Ennek az a lényege, hogy a nap 8 órájában lehet étkezni, a másik 16 órában viszont nem eszek semmit. Néha nem könnyű betartani fizikai munka mellett (a takarítás nagyon sok energiát elvisz és megterhelő is), de ha a fene fenét eszik, akkor is betartom. Meg lehet csinálni. Sokan csinálják. Utánaolvastam, ahol csak tudtam. Sok pozitív hatásáról számoltak be. Én ugyan még csak úgy négy napja csinálom, tehát túl sok tapasztalatom nincs benne, de annyit már most megírhatok, hogy lényegesen megkönnyebbül az emésztőrendszerem, hogy nem kell olyan sok időt az ételek feldolgozására fordítania. Néhány hét múlva talán más eredményről is beszámolhatok ez ügyben is. 😊🥰

Amúgy meg ilyen finomságokat eszek, mint például ez a "vegaburger" is. Főtt tojás, vaj és rengeteg zöldség és csíra van benne. És nagyon finom. A zsemle pedig teljes kiőrlésű és szezámmagos. ❤❤❤

Most csak ennyit akartam írni. Jó úton haladok a formálódás felé, élvezem ezt az életet. Teljes mértékben megéri valódi gondot fordítani a testünkre. Én már most sokkal jobban érzem magam.

De azért ne képzeljétek azt, hogy a végén valami izompacsirta nő leszek, mert az bizony nem leszek! Maradok nőies nő. 👗🩱👠👒🕶👑

Aki belevágna a teste formálásába, mert van valami kis problémája, mint például fájdalmak, kis túlsúly, azt mondom, ne várjon tovább, vágjon bele már szinte most! Mert az elhatározással kezdődik, utána pedig már könnyebb lesz cselekedni. Saját magának is hálás lesz az illető, aki belefog egy ilyen változtatásba. 🤩😍

Pusszantás Mindenkinek 😘😘😘

Nincsenek megjegyzések: