2021. július 13., kedd

Vannak emberek 🥰💝

Az előző cikkemben írtam az elsüllyedésemről. Annyira bíztam benne, hogy ma reggelre szépen kialszom magam és minden újra rendben lesz a lelki világomban. Nos, azt kell mondjam, nem így lett. Már nagyon korán lefeküdtem, mert egyszerűen olyan fáradt voltam, hogy majd leestem a székről. Ez azt jelenti, hogy nagyjából még fél nyolc előtt ágyba bújtam. És egész reggelig szinte felébredés nélkül aludtam. Csak úgy, mint akit alaposan fejbe vágtak. Nehezen is ébredtem. Nagyon nehezen. Nem szeretem az ilyen éjszakákat, az ilyen alvásokat. Az egész délelőttöm is ilyen katasztrofális volt érzelmi szempontból. Nem sikerült jobban lenni. Melóztam, de egyszer csak azt éreztem, ott kell hagyjam. Gyorsan befejeztem, ami még hátra volt és eljöttem onnan. Nem, ez nem az a munkahely. 


Most még csak nem is próbálkoztam azzal, hogy felhívjak bárkit is, hátha valakivel beszélhetek egy keveset, hogy legalább kimásszak a gödrömből. Nem, nem. Most inkább elmentem egy ismerősömhöz, akinek üzlete van, tudtam, hogy ott van. Tudtam, hogy vele beszélgethetek. Vásároltam is nála.


Vannak olyan emberek, akikről tudni lehet, hogy szinte bármikor képesek meghallgatni, és már csak azzal is jókedvre derülsz, ha egyszerűen beszélgetsz velük. Bármiről. Mert itt nem a panaszkodásról és nyavalygásról van szó, hanem magáról a beszélgetésről. Vannak ilyen emberek. Ő is ilyen. 😍🤩😇💖


Tudjátok, odamentem hozzá, megvettem, amit szoktam nála és azt mondtam, hogy most szeretnék kérni valami pluszt. Egy kis szeretetet. Ő rögtön kérdezte, hogy összetörtem? Igen, most össze. Kijött a pult mögül és rögtön átölelt. És ringatott. És én majdnem elsírtam magam. Csak majdnem. Valahogy nem megy olyan könnyen ez a sírás dolog nálam. Az az ölelés és ringatás pedig, amit kaptam, lassacskán megnyugtatott. Lassacskán elfojtotta a feltörni kívánkozó könnyeket is. 🥲😀



Vannak emberek, akiknek köntörfalazás nélkül el lehet mondani, hogy mi bántja a kis szíved. Az enyémet igazából a magány bántotta. A szeretetlenség. Csak arra volt szükségem, hogy egyszerűen beszélgessek valakivel egy jót bármiről. Nem panaszdélután volt, nem is sajnáltatás, egyszerűen csak beszélgetés. 💬💬💬


Mert vannak ilyen emberek, akikkel bármiről az ég egy adta világon lehet beszélgetni. Nem néz hülyének, nem értetlenkedik, nem pironkodik, nem képmutató, nem döbben meg. Vagyis akikkel az egész világot meg lehet beszélgetni. 🌈🌞


Ilyen volt ma nekem ő is. Egy nagyon-nagyon kedves ismerős. De a mai fél órás beszélgetés után meg merem kockáztatni azt a kijelentést is, hogy egy igazi barát. Barátnő tulajdonképpen. Továbbra sem fogunk összejárni és mindenféle „csajos” dolgot csinálni, de azt most már tudom, hogy egy nagy szükségemben számíthattam rá. Ez az, ami igaz barátot csinál valakiből. Ez az, ami igazán felbecsülhetetlen értékű. 👑💰💰💰


Olyan sok mindenről beszélgettünk, hogy szinte pillanatok alatt felderült az arcom és a végén még egy csomót nevettünk is. Pillanatok alatt képes volt a szavaival kirántani engem a gödrömből. 🧤


Vannak ilyen emberek. Csodálatosak. Bár néha nekik is szükségük van arra, amire most nekem volt.

Azt mondják, igazából én is ilyen vagyok. Most nem voltam. Most szükségem volt egy kis vigaszra. És tudjátok, nem is arra, hogy nyavalyogjak és a másik erre reagáljon, hanem arra, hogy beszélgessek egy jót valakivel.


El sem tudom mondani, hogy ez milyen sokat jelentett nekem.


Vannak ezek az emberek, akik a nehéz pillanatainkban olyat tudnak nyújtani nekünk, amire éppen szükségünk van, és ami által számunkra a legcsodálatosabb emberekké válnak. Ma éppen ez történt velem. Szóval ki sem tudtam fejezni igazán, hogy mennyire hálás vagyok ezért. Az egyszerű köszönöm és a nagyon hálás vagyok kifejezések is kevésnek tűnnek ilyenkor, mikor az ember úgy érzi, hogy valaki megmenti őt. Mert én úgy éreztem, hogy ma meg lettem mentve. 💡

Tudjátok, van az a mondás, miszerint, ha egy embert megmentesz, akkor megmentesz egy egész világot. Ez a mai nap csodája. 💫💗


Még egyszer, nagyon, végtelenül hálás vagyok neked, Zs! Nem is estem vissza itthon sem. Tudod mit, azt kívánom, hogy még sok-sok ember érezze, hogy milyen csoda vagy te is, és azt is kívánom, hogy kapj olyan sokat az élettől, amennyit csak szeretnél, persze csak jót!

Áldás legyen rád és veled! 🧚‍♀️🌸❤

Látod, ma ennyit jelentett az a „kis” beszélgetés és a finom kávéd. Köszönöm. Felszabadítottál. 💗💗💗

Nincsenek megjegyzések: