2023. augusztus 19., szombat

Örömök megosztása

 Szeretném veletek ismét megosztani néhány örömömet. Hiszen, ha az örömöt megosztjuk, az mindig megsokszorozódik és tovább adódik. Talán ezzel is tudunk mások arcára egy mosolyt csalni, így ők is tovább tudják adni a saját örömeiket, amivel megint mások arcára tudnak mosolyt csalni. És ez nagyon fontos! Higgyétek el! Az öröm mindig ragályos. 😊😁💗

Most csak néhány dolgot fogok elmesélni.

Kezdjük talán a tegnapi nappal, vagyis a péntekkel! Óriási ajándékot kaptam. Mutatom is fotón. Kedves ismerős hozott nekem egy zsák friss virágport. 😍😍😍 Azt mondta, ajándék az ajándékért. Én szerelmes vagyok a virágporba (az ismerősbe nem lehet, mert párja van, aki nem én vagyok 😉😀😁). Annyira, de annyira finom! Ráadásul ez még a nyersebbik változat, nem a szárított. Ilyet még sosem ettem. Tényleg fenséges! Ha tudtok, szerezzetek be magatoknak!

Kiraktam üvegekbe (4-be is sikerült) és most a hűtőben pihennek, miközben napközben többször is rájárok egy kiskanállal. 😉 Egy icipicikét függőséget okoz a jó értelemben. Vissza kell fogjam magam, hogy ne egy ültő helyemben egyek meg egy fél üveggel. 😂😂
Még egyszer nagyon, de nagyon köszönöm a nagylelkűségedet és a kedvességedet. 💗

Persze a találkozó előtt még volt egy történés már így kora reggel. Munkába menet (kivételesen még korábban mentem, hogy tudjak a fent említett illetővel találkozni) telefonáltam a rendőrségre. Ugyanis itt a környékünkön valaki egy rakás futárszolgálatos csomagot szórt szét kibontva. Bíztam benne, hogy tesznek valamit a rendőrök. Még a metrón utaztam, mikor visszahívtak néhány kérdésre.
Viszont délután, mikor jöttem haza a melóból, minden eltűnt. Így arra gondoltam, hogy tényleg a rendőrök intézkedtek az ügyben és mindent bevittek (ha mások túrják fel a kupacot, sok szemetet otthagytak volna).
Szóval, a jó hír, hogy talán rendeződik a dolog, és talán senki nem fog nagy kárt (bár jó lenne, ha semennyit) szenvedni. 💗
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ne menjetek el minden mellett csak úgy az utcán. Mert itt is sok ember kára látható, aminek, szerintem, senki sem örül.

Az utolsó örömhírem pedig a mai napon történt. A nagy zuhé után elugrottam vásárolni valami élelmiszert. Ötletem nem sok volt, de az sosem szokott. 😃
Az egyik négybetűs áruházban voltam. Mindig csak veszek némi zöldséget frissen, fagyasztva vagy konzervben, gyümölcsöt, tofut, növényi tejet. Ma valahogy azonban körülnéztem a kacatos részlegen. Én csak így hívom, mert ott aztán minden van. Amúgy sosem szoktam ott szétnézni, mert semmi nem érdekel onnan. És tudjátok, mit találtam? Én is alig hittem a szememnek. Egy csodaszép serpenyőt. Szerelem volt első látásra. 😍😍😍 Ezt is mutatom nektek.


Régen vettem már konyhai cuccot, most sem állt szándékomban, de amikor ezt megláttam, mondom, ilyen nincs, pont nekem volt ott. Ugyanis hozzá tartozó kirakott árcédulát sehol nem láttam, hasonlót sem sehol. És pont tökéletes volt a színe is. 💖💖💖 Tökéletesen passzol a körmömhöz is. 😅😅😄 Pont az a Barbie-rózsaszín, ahogy a körmösöm mondta, mikor megcsinálta. 💝

Sok-sok örömöt írhatnék még nektek, de még egy másik, komolyabb hangvételű cikket is akarok írni, ami szintén nagyon kikívánkozik. 💜

Osszátok meg ti is másokkal az örömeiteket, hogy még szebbé tegyük ezt a világot és egymás életét! Örömöt adni is áldásos! 😍😘

ÖRÖMRE FEL!!!

Nincsenek megjegyzések: