2018. május 19., szombat

Kedves szavak

Úgy gondolom, ha csak egyetlen ember is van, akit inspiráltam vagy át tudtam neki adni valamit, akkor már megérte. Megérte megírni mindazt a sok-sok tapasztalást, amit megéltem, amelyekből tanultam.

Van egy nagyon kedves és fiatal barátnőm. A lányom révén ismertem meg. Most az ő szavait szeretném megosztani veletek. Nagyon kedves és dicsérő szavakat kaptam tőle, amik a szívem mélyéig hatoltak és könnyekig hatottak.
Néhány embernek, köztük neki is, elküldtem a könyvemet átolvasásra még a nyomda előtt.

„Szia! Tegnap elkezdtem olvasni a könyved és már most teljesen máshogy nézek rád, pedig csak az első 2 fejezetig jutottam. Sajnos, közben vallottam be magamnak, hogy eddig nem is ismertelek igazán, hiszen sok mindent a könyvből tudtam meg rólad. Persze az új énedet ismerem, de ahhoz, hogy valakit igazán ismerjünk, a múltját is tudnunk kell. Sajnálom, hogy ennyi év után nem tudtunk túl sok időt együtt tölteni, de majd igyekszem többször feljárni. Most már egy még értékesebb ember vagy a szememben, persze eddig is az voltál, de valamennyit változott a véleményem. Írtad és tudom is, hogy nem azért mesélted el a történeted, hogy sajnáljanak és én nem is foglak. Csak hihetetlenül büszke vagyok rád, amiken átmentél csak még erősebb személyiséget faragott belőled és persze mind hozzásegített, hogy eljuss oda, ahol most vagy. Jó ember maradtál ilyen szomorú gyermekkor után, ami nagy dolog. Örülök, hogy jobban megismertelek és büszke vagyok arra, hogy a barátomnak mondhatok egy ilyen jó embert, mint amilyen Te vagy! 🙂 ❤
Később volt egy párbeszédünk, amiben ő egy engem ért kritikára reagált:
„...Te éretten és értelmesen reagáltál és tisztában vagy a saját dolgaiddal, csak az köt bele másokba, aki saját magával sincs megelégedve és nem él békében a testével 🙂

Azt válaszoltam neki, hogy okosan szólt. Erre kaptam a következő dicséretet is:

„Tőled tanultam a bölcs gondolatokat ilyen témában 😀 ❤

Újra Én válaszoltam:
„De akkor lesz az igazi neked is, benned is, ha nem csak gondolati szinten, hanem érzésben is ott van. 🙂

Az ő válasza:
„Igyekszem, nem olyan könnyű, mint ahogy az ember elsőre gondolná, de remélem, a könyved majd segít ebben is 🙂 ❤
Könnyebb, ha van kire felnézni 😉 ❤
Én köszönöm, persze a szüleim is motiváltak, apa arra, hogy szorgalmas legyek, anya az érzelmi részemért felelős, de a saját testünkkel senki nem foglalkozott igazán, szóval örülök, hogy erre itt vagy nekem Te 🙂 ❤

Bevallom, Én is nagyon büszke vagyok rá, nagyon örülök és köszönöm, hogy őt is a barátomnak tudhatom. Fiatal ugyan, de már most is látszik, érződik, hogy ő is hihetetlenül bölcs lélekkel van megáldva.

Nagyon jólesett, hogy ilyen véleménnyel van rólam. Számomra a megtiszteltetés, hogy motiválhatom őt és segíthetem, ha arra van szüksége.

 

Nincsenek megjegyzések: