2023. május 8., hétfő

Kedves szavak

 Néhány nappal ezelőtt írtam egy bejegyzést az új frizurámról. Most pedig ide fogom másolni, hogy milyen kedves dicséreteket kaptam vadidegen emberektől. Néhány jött ismerőstől is. Bizony, nekem is jólesik a dicséret. 💗💗💗 Köszönöm szépen mindenkinek! 😘😘😘
A közösségi oldalon lévő csoportokból vannak ezek. Úgy másolom, ahogy ők írták.

"Nagyon jól áll az új frizurád! Helyesen döntöttél! 🙂

Bátor döntés volt, de megérte.
A legfontosabb, hogy sugárzik Rólad, hogy szereted a hajad! És meg is hálálja 😊

Nagyon jól áll, nagyon cukii vagy 😊

Nagyon szép lett, remek döntés volt ez a frizura! 🤩Én is a festékmentes lenövesztés fázisában vagyok, nagyon kemény, irigyellek, hogy már az út végén vagy, én csak a 2. hónapnál tartok. Én is hasonló frizurát tervezek, ha már kellő hosszúságú az "ezüstkevercsem" 😃, szóval nagyon köszönöm, hogy megosztottad a fotód 🙏, erőt adtál a folytatáshoz. Szuper lett!
 
Nagyon jól áll, bátor és bájos vagy!
 
Nagyon baba! Mármint a hajad és az arcod is! 💝

Szuper vagy!
 
Nagyon jó lett!
 
Olyan őszinte, vidám, álcamentes arc néz a fotókról, amit sok emberen nem érzek mostanság😇🤓és a hajad is szép 
 
Tényleg cuki a hajad, és a pofid is! 😍

Hosszú haj párti vagyok, de esküszöm, hogy a rövid neked sokkal jobban áll! Tisztább, frissebb a külsőd vele! Olyan letisztultabb és nyitottabb lett tőle a megjelenésed. Szerintem minimum 5-10 év minusz!
 
Sokkal fiatalosabb így, nagyon jól áll!

Igaza van a lányodnak, nagyon helyes vagy ezzel a hajjal! 😘

Tényleg nagyon cuki vagy röviddel.🤩🥰 Nekem is tetszik. ❤️
 
Aranyos lett! ❤️

Kis bájos lettél vele. Szuper jó! 😘

Jaj, de aranyooos! 😍 Szuperjó lett szerintem.

Mindenképp kedves arcod van,de az új séró nagyon ütős. Az a szín! ❤️👩‍🦳

Nagyon jó a rövidebb, jó kis nyári frizurád lett!
 
Bájos, üde: TELITALÁLAT 💐💐💐

Nagyon csini így is, sőt!!! 🙂 Gratulálok, kemény menet, de megérte!!
 
Nagyon csinos vagy és nagyon jól áll az ősz haj,fiatalos🙂

A Lányodnak igaza van!
Cuki! 😉🤗

Szuper jól áll nagyon ez a rövidebb haj! Én is pont ezt csináltam pár hete. Isteni, hogy 5 perc egy hajmosás! 😃 és alig van már festett rész.
 
Szuper lett 
 
Szia jó a frizurád,jól nézel ki!
 
Szuper 😍 
 
Csini lettél🥰 
 
Így is csinibaba vagy! 💖

Nagyon jó döntés volt! Csini vagy! Ragyogsz! 🙂

Nagyon szép lett és fiatalos, 😉

Megfiatalodtál...🤩🤗
 
,szerintem ez a hossz nagyon illik a kedves ,mosolygós arcodhoz.Szerintem is a havonta szemöldök sötétre festése még szuperebbé tenné,de már így is egy bájos- vagány csaj néz ránk!Jó egyveleg!

És tényleg cuki ahogy a lányod mondta❤️ annyira kedves , szép arcod van és tõkéletes ez a frizura hozzád🥰"

A dicséret, mint mindenki másnak, nekem is nagyon jólesik. Erre szükség van, mert ez is az, ami megtoldja az ember önbizalmát, ami egy kicsit megint előbbre visz.
Az összes közül az a kedvencem, aki megköszönte, hogy megosztottam, ezzel erőt adtam neki. Az ilyenekért éri meg. Minden, amit leírok, megosztok, pontosan ezért éri meg. Ha már csak egy embernek is a hasznára vált, akkor már megérte.

Sokkal szebbé válik a világ, ha kedves szavakat mondunk. Ez mindenkinek megmelengeti a szívét és a lelkét, és utána ők is ezt adják tovább. Így terjed tovább a kedvesség és a szeretet.
Mikor úgy tűnik, hogy hiábavaló fáradtság a kedvesség, ti akkor se adjátok fel! Bármilyen módon fejezzétek ki a bennetek lévő szeretetet, kedvességet, jószívűséget. Lehet ez egy kedves szó, egy emoji, egy szívecske az üzenetre, egy mosoly, egy dicséret, egy érintés, egy ölelés, hogy meghallgatsz valakit, hogy segítesz, hogy odafigyelsz. Számtalan módja van ennek. És higgyétek el, megéri, mert a ti fényetek ettől még jobban fog ragyogni és ez észrevehető. Ezzel pedig az egész világ sokkal jobbá válik. Ez benne a legjobb. 💖💖💖
Minden kedvességet én is itt őrzök a szívemben és igyekszem én is továbbadni másoknak.


 

Nincsenek megjegyzések: