2019. december 24., kedd

Karácsonyi üdvözlet :)

Minden kedves olvasómnak és követőmnek nagyon-nagyon boldog, szeretetben, örömökben gazdag karácsonyi ünnepet kívánok! 😍😍😍


Tudom, hogy ilyenkor nagyon sokan vannak egyedül. Ami nagyon szomorú. Ki ezért, ki azért van egyedül ezen a szeretetünnepen.
Én sem szeretek ilyenkor egyedül lenni. Az idei karácsony az első évek óta, amikor végre nem leszek egyedül, mert egy kedves baráti családnál vagyok vendégségben. 😍😇
De tudom, milyen ilyenkor egyedül lenni. Arra gondolunk, hogy minket nem szeret senki. Ránk nem kíváncsi senki. Vagy esetleg mi vagyunk olyanok, akik nem kíváncsiak ilyenkor másokra? 

Aki egyedül van, annak innen üzenem - most már itt vagyok a családnál vendégségben - hogy ne csüggedjen! Gondoljon valami szépre, valami jóra! Gondoljon arra, akit szeret! Mert ezekből igenis lehet erőt meríteni ahhoz, hogy könnyebbé tegyük a karácsonyt.

Mikor egyedül voltam karácsonykor, akkor mindig úgyszólván jelentéktelenné tettem az ünnepet magam számára. Mintha nem is karácsony lenne. Csak mindenki otthon van, minden zárva két napig. Ilyenkor nem arra gondoltam, hogy most igazából ünnepelni kéne, másokkal kéne együtt lennem. Kénytelen voltam én is elfogadni, hogy bizony egyedül vagyok ilyenkor.

Innen is küldök mindenkinek egy nagy vödör szeretetet. 

Aki egyedül van, azt mondom, ne nehezítse meg a napjait azzal, hogy azon kesereg, miért van egyedül, de jó lenne máshol, mással lenni. Ezt ilyenkor sosem szabad. Örülni kell annak is, ami van. 😃
Az egyedüllétben is nagyon sok mindenre rá lehet találni. Akár önmagunkban, önmagunkra. 💜💜💜💜

Aki egyedül van, annak azt kívánom, hogy teljen nyugalomban, békességben, sok-sok jó gondolatban ez a néhány nap. Titeket triplán pusszzaannntalak! 😘😘😘🎄

Nincsenek megjegyzések: