2019. december 13., péntek

Micsoda nap! 😍

Péntek 13.
Nem vagyok babonás, csak egyszerűen szeretem ezt a napot. És ma tényleg tele volt mindenféle meglepetéssel, ajándékkal.

Hol is kezdjem? Haladjunk időrendben, az a legegyszerűbb. 😊

Megvoltak a szokásos reggeli dolgaim. Egy jó kis meditáció, finom reggeli, forró kávé.
Készítettem egy adag szappant, majd elmentem itthonról.
Útközben találkoztam egy piaci vásárlómmal. Hozzáteszem, én mostanában nem vagyok kint ezen a piacon. Egy másikon segítek.
Nos, találkoztam a hölggyel, elbeszélgettünk. Volt néhány szappan nálam, vásárolt is belőle. Majd úgy köszönt el tőlem, hogy puszi. 😊
Ez azért jó. 

Kaptam megrendelést szappanokra. 😊

Bementem egy kisboltba, ahol ott volt ő. Akiről már írtam. A szülinapos. A volt. Igazából örültem, hogy láttam. Kicsit meg is érintett. Még nem tudok úgy ránézni, mintha semmit sem jelentene. 😯

Aztán a másik piac. Ott mennyi minden történt! 😄
Volt jó sok vásárlóm. 
Kedves vásárlók. Érdelkődők. Beszélgetés velük. 😊
Kaptam egy sütimeghívást. 😍
Később egy kávét is. 
Majd jött a lányom. Ő hozott nekem ebédet, amiből persze itthoni vacsora lett. 😍
A lányomat körbevezettem a piacon, bemutattam a többi árusnak. És tudjátok, mi történt? Mindenki ajándékot adott neki. 💗
Kapott egy sajtot, fára való díszeket, kürtös kalácsot. Hihetetlen volt, hogy akkor találkoztak vele először, engem is csak néhány hete ismernek, és mégis ennyire kedves volt vele mindenki. Mindketten meghatódtunk. Csodálatos volt. 👼🎁🎀💖💖💖

De ez annyira jól működött ma. Fantasztikus volt! Aki engem meghívott sütire, ő mástól kapott valamit.
Én bejglit vettem a lányomnak. Egy kislánynak adtam ajándékba egy mini szappant. Mástól több pénzt kaptam és nem kérte a visszajárót.
A kürtős kalácsossal kalácsot cseréltem általam készített karácsonyi csillagra.

És végül, mikor hazaértem, üzenetet kaptam egy idegentől. Leírta, hogy csodaszép a mosolyom és gyönyörűek a szemeim. 😊
Vissza nem írok neki, de jólesett egy ilyen bók a nap megkoronázására. 

Szóval, tényleg eszméletlen volt, ahogy jött egyik jó a másik után és oda-vissza. Mi ez, kérem szépen, ha nem igazi csodák sorozata? Annyira szeretem az ilyet. 🎄💜💛💚💙💝

Nekem ilyen volt ez a péntek 13. ❤❤❤
Remélem, másnak is csodásra sikeredett. 😉

Legyen csodaszép hétvégétek! 😊😍
Pusssszzzzzantáááás 😗😗😗

Nincsenek megjegyzések: