2019. december 21., szombat

Túlcsordulva :)


Tegnap este ünneplés volt. Karácsonyi ünnepséget tartottunk abban a közösségben, ahova mostanában járok. El sem tudjátok képzelni, hogy milyen fantasztikus volt! Csodálatosan éreztem magam. 💗

Jó sokan voltunk. Volt mindenféle finomság: sütikék, forralt bor, üdítő, csoki.
Volt éneklés és minden éneklés után valaki elmondott egy lélekemelő történetet. Én a szappankészítésről meséltem és úgy tűnt, hogy mindenki örül, hogy ezt hoztam be elmesélni. :) Valaki verset, valaki mesét, valaki történetet olvasott fel. Mindenki hozzátett valamit ahhoz, hogy emelkedett legyen a hangulat.
Forralt bort ittunk. A süteményes tálak folyton folyvást körbe és újra körbe jártak.

Rengeteget kaptam minden téren. Kaptam örömöt és mosolyokat, hogy egyáltalán elmentem és oda tudtam érni már az elejére. Kaptam örüléseket a szappankáimért és magáért a történetért is. Kaptam izgatottságot, amikor a kör bezárult és végre ajándékozásra került a sor. Először egy kis kosár járt körbe, amiben a nevek voltak. Mindenki húzott egyet. Aztán egyesével felálltunk, elvettük az asztalkáról az odakészített ajándékok közül a sajátunkat és odaadtunk annak, akinek a nevét húztuk. Én olyan, de olyan izgatott voltam! Már azért is, hogy kinek a nevét fogom kihúzni. Aztán meg azért, hogy engem vajon ki húzott? Aztán már csak azért voltam nagyon izgatott, hogy vajon mit fogok kapni? És akinek Én adok, az örülni fog az ajándékomnak? Én nem készültem nagy ajándékkal. Csak olyanokat tettem a csomagocskába, amiket én magam készítek.
Annyira, de annyira izgatott voltam, hogy vajon kitől fogok ajándékot kapni és mi lesz az? Olyan izgatott várakozás volt bennem, amit már hosszú-hosszú évek óta nem éreztem. Mint egy gyerek. És ez annyira fantasztikus érzés volt.

Végre megkaptam az ajándékomat! A képeken láthatjátok. Kis apróságok, de olyan örömöt okoztak nekem. Több embertől is kaptam ajándékot.😃😇💞
Én olyan boldog voltam. Olyan régen kaptam már ajándékot. Persze, a napi szintű kis ajándékokat is számon tartom, de ez most egészen más volt. Ez olyan fenséges volt. Olyan más. Olyan…. Imádtam.

Szóval, az este folyamán ezekkel a nagyon jó érzésekkel, de legfőképpen az örömmel csordultam túl. Annyira jó volt adni, kapni, együtt lenni egy jó kis közösségben. Együtt ünnepelni. Csodálatos volt. 💙💚💛💜

Kívánom mindenkinek, hogy kapjon hatalmas örömöket. Ha lehet, akkor minden nap. Mert ez az, ami igazán számít. Semmi más. Hogy mennyire tudjuk megélni az örömünket. Én teljesen feltöltődtem vele. És nagyon szívesen megosztozom az örömömben bárkivel. Mert akkor az igazi, ha meg is tudjuk osztani valakivel, valakikkel. Ettől lesz még csodásabb az életünk.

Kívánom, hogy mindenkinek csodásan, mesésen, örömökben, szeretetben, nevetésben és mindenféle földi és lelki dolgokban gazdag karácsonya legyen, ami aztán folyatódjon az év többi napján is.

Mert az élet csodaszép! Csak észre kell venni. 💙💚💛💜

Nincsenek megjegyzések: