2019. december 8., vasárnap

Örömködjünk!

Még csak hajnal van. Nagyon hajnal. Ráadásul vasárnap. Ilyen az én formám! Akármi is van, mindig korán felkelek. No, de sebaj! Most nem nyavalygás van. 😄

Most az örömökről akarok írni. Akár a kicsikről is. Hiszen az örömök (is) emelik fel és táplálják a lelkünket. Ezektől is könnyebbek lesznek a mindennapjaink a nehezségeink közepette. De tudjátok mit? Ha inkább az örömöt keressük, ha azt vesszük észre, akkor a nehézségek is megváltoznak. Átalakulnak. 💥

Talán nem olyan könnyű
észrevenni az apró örömöket ebben a mai rohanó vilagunkban. Pedig nagyon fontos volna. Tessék csak megállni egy-egy pillanatra, körülnézni és meglátni az örömöket, a csodákat a mindennapi életünkben. Mert még akkor is, ha rossz kedvünk van vagy éppen a körülményeink olyanok, akkor is meg lehet találni az örömöket. Lehet, hogy keresni kell, de meglesznek. 😉

És akkor most mesélek. 😊
Mert ti úgy szerettek olvasni. 😉

Először is, végre sikerült tisztázni, hogy kinek milyen szerepe volt e körül a csúnya pletykálási história körül. Így nekem is könnyebb a továbblépés... 👠

Nagy öröm számomra, mikor valaki örül, hogy rám talált és az én drága szappankáimra.
Az meg még nagyobb öröm, mikor valaki visszatér és elmondja, mennyire szereti a szappankáimat. 💗💗
Egyre újabb és újabb vásárlóim vannak. 😀
Az utcán is megismernek és mosolyogva köszönnek.

Ráadásul mostanában egyre többen hagyják nálam a visszajáró pénzüket. Milyen nagylelkűek! 🤗

Sok kisebb vagy nagyobb ajándékot is kapok mostanában, mint például egy kávé, egy süti, egy vendégség, egy meghívás, lelki támogatás, segítség probléma esetén, egy jó beszélgetés, kedves szavak, dicséretek. Van mit sorolni. 😍😍😍

Valaki másnak segítek a piacozásban, aminek kapcsán autót is vezetek. Évek óta alig vezetek. Pedig imádom a vezetést! 😍😍

Vannak új ismerőseim. Némelyikkel nagyon jól el tudok beszélgetni. 😊

Egy baráti család elhívott magukhoz karácsonyozni. Azt mondták, hogy eszem ágába se legyen egyedül karácsonyozni, akkor inkább menjek el hozzájuk. Tudom, hogy náluk el leszek halmozva a szeretettel. 💙💚💛💜💗💖
Úgyhogy két napot náluk leszek. Az egyik szenteste napja. 🎄🎄🎁
Egyébként tényleg egyedül lennék. Amúgy évek óta egyedül vagyok ilyenkor. Bár idén bíztam benne, hogy nem így lesz. Azt hittem, az a valaki velem lesz. No, de semmi nincs véletlenül. 😊
Igazam van vagy nem tévedtem? 😉

Akik ismernek, azok tudják, hogy elkezdtem egy vallási közösségbe járni. No, nem az akármilyen istenhitem, hanem az emberek, a közösség miatt. És senki nem akar megtéríteni. Elfogadtak és befogadtak úgy, ahogy vagyok. Kedvelnek, örülnek nekem. Sőt, azt is meg merem kockáztatni, hogy talán vannak, akik esetleg szeretnek. 💛

Most pénteken ért az egyik legnagyobb öröm. Találkoztam a lányommal. Beszélgettünk.
Azt mondta nekem:
- Anya, akárki akármit mond, akkor is csodálatos vagy!
😊😍😍😘😘💗💗💖💖💞💞💜💜💛💛💚💚💙💙💓💓

Ezt nem kell tovább ragozni. Milyen fantasztikus, mikor az ember gyereke ilyet mond! ❤❤❤

Szóval, tényleg mindig meg lehet találni az örömöket. Csak elő kell vennünk azt a jóképű tudatosságunkat. Hogy mondjuk ne a rossz kedvünket hagyjuk uralkodni magunkon, hanem inkább megkeressük az örömünket. Mert igenis meg lehet keresni. Lehet kifejezetten keresni, hogy ma vajon milyen örömök érnek engem? Ezzel elébe lehet menni nekik és meglátjuk, hogy még több örömünk lesz. Tehát keresni kell és várni őket. Jönni fognak. Aztán már el is száll a rossz kedv. 💨 😀

Tudjátok, mi okoz még örömöt? Adni valamit. Legyen az bármilyen apróság is. Mikor látom a másik arcán az örömteli mosolyt, akkor én is örülök. Mert ez is átmelegíti a szívem. A mások öröme.
Mert mindig lehet adni. Egy mosolyt, egy ölelést, kedves szavakat, hallgatást, biztatást, szurkolást, egy pici szappankát,.egy kis árengedményt, egy saját készítésű ajándékot. Bármit. Az adással is megörvendeztethetjük önmagunkat is. 🎁🎀🎉👼

Legyenek csodaszép, szeretettel teli és örömökben nagyon gazdag napjaitok! 😗😗😗

Nincsenek megjegyzések: