2019. december 10., kedd

Ma is ünnep :)


December 12.

Még egy kicsit korán vagyunk, de most jött az ihlet, hogy megírjam e sorokat.

Valakinek ma szülinapja van!😉
Vajon ki lehet az?
Biztos, hogy sok más személy is ma ünnepli a szülinapját. Nekik is minden jót kívánok. De én most csak egy valakire gondolok.

Írtam már róla.
Az utóbbi hónapokban jelen voltunk egymás életében. De ennek már, sajnálatos módon, vége van.
Pedig azt hittem, hogy ezen a jeles napon együtt fogunk ünnepelni. Együtt fogunk örülni. Mivel erre már nincs lehetőség, így ezen a módon fogom őt felköszönteni.

Neked!
Először is, hadd kívánjak BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! Ilyenkor mindig kívánni kell. Fújd el a tortán a gyertyát és kívánj valamit! Valami jót, valami szépet, amire a szíved vágyik igazán. Ha nincs igazi tortád, akkor csak azon a képzeletbelin. :)

Bár ez nem az én szülinapom, én mégis kívánok. Nem helyetted, csak neked.
Kívánom, hogy szíved vágya teljesüljön. Az őszinték, a szeretetteliek. Kívánom, hogy rád találjon a boldogság. Kívánom, hogy meg tudd engedni magadnak, hogy szeretve legyél. Kívánom, hogy nagyon sok és nagyon csodás születésnapod legyen még ebben az életben. Kívánom, hogy be tudd fogadni a jót.

Emlékszel, mit mondtál nekem? Azt, hogy túl jó vagyok és ez túl sok neked. Megértem. És sajnálom. Nem hibáztatlak. Bár nem tudtuk ezt a kapcsolatot szépen lezárni, bennem nincs harag. Én veled kapcsolatban csak a szépre emlékezem. Ezt őrzöm meg magamban.
Emlékszel, hogy miket mondtam, mit szeretek benned? Emlékezz ezekre te is! Én így láttalak. Így őrizlek meg.

Azt kérem, hogy aki olvassa még ezeket a sorokat, az kívánjon neki nagyon boldog szülinapot gondolatban. Az én kedvemért. Ezt megköszönöm.

Tőled pedig úgy búcsúzom, ahogy szoktál tőlem a telefonban (az „sz” betűs szó kivételével):
Puszi
Csácsá

Ég veled!

Fényesen süssön rád a nap,
Arcod felhőit fújja el a szél.
Hulljon rád a boldogság zápora,
Adjon a föld, hogy jólétben élj!

Nincsenek megjegyzések: